InPost dostarczy przesyłki IKEA do paczkomatów

InPost poinformował o nawiązaniu współpracy z siecią IKEA. Klienci firm zyskają dostęp do ponad 9 tys. paczkomatów InPost w całej Polsce.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

IKEA po zamknięciu swoich sklepów w Polsce 7 listopada w związku z ograniczeniami epidemiologicznymi, znacznie szybciej uruchamia nowe kanały dostaw i kontaktu z klientami.

Do Paczkomatów InPost klienci mogą zamawiać produkty firmy IKEA, które mieszczą się w paczkach o maksymalnych wymiarach do 56/36/38cm i o wadze do 24kg. Podczas zakupów na stronie IKEA.pl lub przez Aplikację IKEA system sam oceni, czy wybrane produkty mogą zostać dostarczone do Paczkomatu InPost. Nowa metoda dostawy będzie dostępna dla około 4000 artykułów z oferty dostępnej na IKEA.pl. Koszt usługi jest stały i wynosi 12 złotych, a czas realizacji takiego zamówienia to 1-2 dni robocze.

– Dzięki podjęciu współpracy z InPost nasi klienci otrzymują wygodny sposób dostawy produktów. Mogą odbierać je z Paczkomatów w dowolnym momencie, przez całą dobę, z zachowaniem sanitarnych rygorów, co jest szczególnie istotne w dobie pandemii koronawirusa. Przygotowując się do uruchomienia usługi jeszcze dokładniej dopasowaliśmy rozmiary opakowań do wielkości zamówienia. W ten sposób minimalizujemy zużycie papieru i optymalnie wykorzystujemy przestrzeń w transporcie przesyłek. Ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko jest dla nas niezwykle istotne, dlatego też zależy nam, aby wprowadzane usługi przyczyniły się do osiągnięcia przez nas celów założonych w Strategii People and Planet Positive i neutralności klimatycznej do 2030 roku. – komentuje Andrzej Sadecki, Country Customer Experience[1] Manager w IKEA

W roku finansowym 2020 IKEA otworzyła 17 nowych punktów umożliwiających klientom osobisty odbiór produktów zamówionych online. Ale już teraz klienci mogą zamawiać produkty z asortymentu firmy do 37 Punktów Odbioru Zamówień. Jak zapowiada sieć, w kolejnym roku finansowym firma planuje uruchomienie kolejnych 30 takich miejsc spotkań z klientami. Testowane są przy tym również nowe rozwiązania, takie jak Mobile Punkty Odbioru Zamówień, czy też usługa “Zamów i Odbierz w Skrytce IKEA”. To rozwiązanie umożliwi Klientom odebranie zamówień w skrytce zlokalizowanej przy sklepie IKEA, przez całą dobę.

Warto wspomnieć także, że InPost nawiązał współpracę z siecią Delikatesy Centrum, rozmieszczając paczkomaty pod jej sklepami. Takie urządzenia można znaleźć także pod placówkami Auchan, Lidl, czy Carrefour. Dodatkowo InPost przedłużył współpracę z Allegro w zakresie usług paczkomatowych dla Allegro Smart na kolejne 7 lat. Kontrakt zakłada między innymi realizację dostaw natychmiastowych, tego samego dnia.

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 comments
  1. W końcu niższy koszt za dostawę. Super! Oby tak dalej, bo kryzys daje po kieszeni każdemu przeciętnemu Kowalskiemu. Inpost w tym roku wygrywa wszystko, bo przecież nadania też potaniały i za 10 zł można już nadać paczkę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *