Vee (Voicetel) z niewielkim spadkiem MPC

Vee (dawniej Voicetel Communications) opublikował wyniki MPC za wrzesień br. Po rekordowym sierpniu przyszedł delikatny spadek w ilości minut wydzwanianych przez voiceboty oferowane przez spółkę.

Jak podała spółka, we wrześniu automaty wykonały 192,8 tys. minut rozmów telefonicznych, to jest to prawie 11 proc. (dokładnie 10,87 proc) spadek w porównaniu z poprzednim miesiącem. Jednakże – jak podała spółka średnie MPC wynosi 145,6 tys. min i wrześniowy wynik jest o 32 proc. wyższy od średniego MPC za I półrocze.

Jak podała spółka w komunikacie, wrześniowy wskaźnik MPC został zrealizowany dzięki utrzymaniu procesowanych minut w większości z trwających projektów dla m.in. firm z branż ubezpieczeniowej i medycznej. I to zarówno w projektów realizowanych w trybie produkcyjnym, jak i komercyjnym „proff of concept”.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych, a wzmożone zainteresowanie technologią i usługami Spółki w pewnym stopniu związane jest z trwałym wpływem COVID-19 na działalność call center i contact center w Polsce. 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Kultowe globalne marki opierają obsługę klienta na rozwiązaniach sztucznej inteligencji

Globalne badanie przeprowadzone w grupie ponad 550 osób z kadry kierowniczej wskazuje, że 91 procent „kultowych” firm, posiadających rozpoznawalne na całym świecie marki, wdraża rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI), aby podnieść poziom zadowolenia klienta, podczas gdy takie taktyki stosowane są jedynie przez 42 procent badanych spółek ogółem.
więcej

Automatyzacja w parze z know how

Sztuczna inteligencja, automatyzacja i robotyka procesów to dziś najgorętsze trendy rynkowe. Czy tego typu rozwiązania zawsze przynoszą oczekiwane korzyści biznesowe? Klucz do sukcesu to odpowiednia synergia technologii i kompetencji pracowników.