Vee (Voicetel) z niewielkim spadkiem MPC

Vee (dawniej Voicetel Communications) opublikował wyniki MPC za wrzesień br. Po rekordowym sierpniu przyszedł delikatny spadek w ilości minut wydzwanianych przez voiceboty oferowane przez spółkę.

Jak podała spółka, we wrześniu automaty wykonały 192,8 tys. minut rozmów telefonicznych, to jest to prawie 11 proc. (dokładnie 10,87 proc) spadek w porównaniu z poprzednim miesiącem. Jednakże – jak podała spółka średnie MPC wynosi 145,6 tys. min i wrześniowy wynik jest o 32 proc. wyższy od średniego MPC za I półrocze.

Jak podała spółka w komunikacie, wrześniowy wskaźnik MPC został zrealizowany dzięki utrzymaniu procesowanych minut w większości z trwających projektów dla m.in. firm z branż ubezpieczeniowej i medycznej. I to zarówno w projektów realizowanych w trybie produkcyjnym, jak i komercyjnym „proff of concept”.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych, a wzmożone zainteresowanie technologią i usługami Spółki w pewnym stopniu związane jest z trwałym wpływem COVID-19 na działalność call center i contact center w Polsce. 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Systemy automatyzujące siły sprzedaży są coraz popularniejsze, a pandemia podkreśla korzyści z ich wdrożenia

Systemy Sales Force Automation, wspierające działy handlowe, zyskują coraz większą popularność. Zgodnie z najnowszym raportem Allied Market Research, globalny rynek oprogramowania SFA w 2016 roku wyceniany był na 3,87 bln dolarów. Po 6 latach, w 2023 roku, według analityków ma się on podwoić, do wartości 7,77 bln dolarów. Średni roczny wzrost w tym okresie ma wynieść 10,6 proc.
więcej

Chmura z własnym IQ

Sztuczna inteligencja coraz mocniej przenika do świata dedykowanych biznesowi usług IT. Abstrahując od coraz bardziej inteligentnych chatbotów, przewidywania popytu na produkty i usługi a nawet automatycznego inwestowania na giełdach warto zastanowić się co jeszcze może nam zaoferować jej połączenie z chmurą obliczeniową?