Vee (dawniej Voicetel Communications) opublikował wyniki MPC za wrzesień br. Po rekordowym sierpniu przyszedł delikatny spadek w ilości minut wydzwanianych przez voiceboty oferowane przez spółkę.
Jak podała spółka, we wrześniu automaty wykonały 192,8 tys. minut rozmów telefonicznych, to jest to prawie 11 proc. (dokładnie 10,87 proc) spadek w porównaniu z poprzednim miesiącem. Jednakże – jak podała spółka średnie MPC wynosi 145,6 tys. min i wrześniowy wynik jest o 32 proc. wyższy od średniego MPC za I półrocze.
Jak podała spółka w komunikacie, wrześniowy wskaźnik MPC został zrealizowany dzięki utrzymaniu procesowanych minut w większości z trwających projektów dla m.in. firm z branż ubezpieczeniowej i medycznej. I to zarówno w projektów realizowanych w trybie produkcyjnym, jak i komercyjnym „proff of concept”.
Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych, a wzmożone zainteresowanie technologią i usługami Spółki w pewnym stopniu związane jest z trwałym wpływem COVID-19 na działalność call center[1] i contact center[2] w Polsce.