Vee (Voicetel) z niewielkim spadkiem MPC

Vee (dawniej Voicetel Communications) opublikował wyniki MPC za wrzesień br. Po rekordowym sierpniu przyszedł delikatny spadek w ilości minut wydzwanianych przez voiceboty oferowane przez spółkę.

Jak podała spółka, we wrześniu automaty wykonały 192,8 tys. minut rozmów telefonicznych, to jest to prawie 11 proc. (dokładnie 10,87 proc) spadek w porównaniu z poprzednim miesiącem. Jednakże – jak podała spółka średnie MPC wynosi 145,6 tys. min i wrześniowy wynik jest o 32 proc. wyższy od średniego MPC za I półrocze.

Jak podała spółka w komunikacie, wrześniowy wskaźnik MPC został zrealizowany dzięki utrzymaniu procesowanych minut w większości z trwających projektów dla m.in. firm z branż ubezpieczeniowej i medycznej. I to zarówno w projektów realizowanych w trybie produkcyjnym, jak i komercyjnym „proff of concept”.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych, a wzmożone zainteresowanie technologią i usługami Spółki w pewnym stopniu związane jest z trwałym wpływem COVID-19 na działalność call center[2] i contact center[1] w Polsce. 

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Inwestycja w roboty może się zwrócić już po roku

Ponad połowa największych firm na świecie rozpoczęła już wdrażanie automatyzacji procesów z wykorzystaniem robotów. Kolejne 19 proc. firm ma zamiar zrobić to w ciągu dwóch lat. Z raportu „The robots are ready. Are you? Untapped advantage in your digital workforce”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte wynika, że docelowo roboty mogą zastąpić jedną piątą pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze godzin, a jednocześnie pozwalają na zwiększenie przychodów firm. W opinii menedżerów inwestycje w robotykę mają szansę zwrócić się już po niespełna dwunastu miesiącach.