Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Scoring

Pojęcie wywodzi się z marketingu internetowego (a dokładnie z marketing automation) i oznacza automatyczne przypisywanie określonej wcześniej liczby punktów za każdą zarejestrowaną interakcję Użytkownika w serwisie internetowym, usłudze elektronicznej lub innym miejscu pozwalającym na monitorowanie użytkownika.

Grupa iCEA rozpoczyna współpracę z Callback24

Grupa iCEA oraz spółka Callback24 poinformowały o nawiązaniu współpracy. Jej owocem ma być jeszcze lepsze wsparcie procesu sprzedażowego oraz zwiększenie konwersji na stronach internetowych klientów obu firm.

Skuteczny marketing w Internecie opiera się na wielu zmiennych i jest zależny od wpływu różnorodnych czynników. Zastanawiając się jednak nad sukcesem niektórych firm z sektora e-commerce, można dostrzec, że kluczowe w zwiększaniu konwersji jest generowanie stale rosnącego ruchu na stronie e-sklepu, optymalne pod względem UX zoptymalizowanie witryny oraz łatwy kontakt klientów sklepu z obsługą. Partnerstwo Grupy iCEA oraz Callback24 pozwala na wdrożenie rozwiązań, które z jednej strony służą zdobywaniu nowych klientów, z drugiej zaś ułatwiają im kontakt ze sklepem, co buduje zaufanie oraz pozytywnie wpływa na finalizowanie transakcji.

Grupa iCEA stale rozwija portfel usług partnerskich oraz swoje otoczenie biznesowe, by oferować klientom z sektora e-commerce kompleksowe usługi w ramach SEO360. Współpraca z Callback24 jest kolejnym już – jak informuje Grupa iCEA – kamieniem milowym na drodze do stworzenia najwyższego standardu usług dedykowanych firmom działającym na rynku sprzedaży internetowej. Callback24 to rozwiązanie, które skraca kontakt klienta z obsługą sklepu i czyni go możliwie bezinwazyjnym oraz przyjemnym. Wdrażając je na stronie e-sklepu, klienci chcący nawiązać kontakt telefoniczny będą musieli jedynie podać swój numer telefonu, by doradca skontaktował się z nimi w ciągu zaledwie 15 sekund – klienci mogą nawet wybrać pożądaną godzinę kontaktu. Callback24 pomaga również w efektywnym zarządzaniu leadami sprzedażowymi, a zapisy rozmów pozwalają na ich analizę oraz poprawę customer experience w przyszłości.

Dzięki partnerstwu klienci Callback24 otrzymają możliwość odbycia darmowych konsultacji SEO oraz analiz prowadzonych przez analityków Grupy iCEA, podczas których ocenią oni kondycję, mocne oraz słabe strony serwisów, a także zaproponują optymalne strategie rozwoju w zakresie SEO360. Klienci Grupy iCEA z kolei będą mogli skorzystać z pakietu iCEA Free umożliwiającego m.in bezpłatne zrealizowanie 21 połączeń obsługiwanych przez Callback24 w ciągu miesiąca, 2 konsultantów, dostosowanie wyglądu widgetu Callback24, a także dostęp do statystyk oraz integrację z Google Analytics. 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Intercity przechodzi na eko (dla klientów)

PKP Intercity od 2 czerwca oferuje swoim klientom możliwość zweryfikowania wielkości śladu węglowego, jaki pozostawiają po sobie w trakcie podróży samochodem, samolotem, autobusem lub pociągiem. Działanie to znakomicie wpisuje się w trend bycia eko-marką.
więcej

Zmiany w zarządzie Altar

Zmienił się Zarząd w spółce Altar, która jest dostawcą platformy contact center. Prezesem niezmiennie od kilku kadencji pozostaje Waldemar Cichacz, natomiast do Zarządu dołączyła dwójka doświadczonych pracowników spółki: Magdalena Borys, która nadzoruje obszar wdrożeń i serwisu oraz Krzysztof Guzikowski odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i realizację projektów.