Connect with us

39% wzrost LicheChat Software

AKTUALNOŚCI

39% wzrost LicheChat Software

39% wzrost LicheChat Software

O 39% wzrosły skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy LiveChat w okresie lipiec-wrzesień w porównaniu z poprzednim kwartałem.

– W analogicznym okresie poprzedniego roku (lipiec – wrzesień 2019) skonsolidowane przychody wyniosły 8 196 519 USD. W okresie kwiecień – czerwiec 2020 r. (I kw. roku finansowego 2020/2021) skonsolidowane przychody wyniosły 10 355 478 USD. – czytamy w komunikacie.

Spółka, przyczyny znacznego wzrostu doszukuje się w trzech źródłach: – wzrostowi liczby klientów i wskaźnika ARPU; stabilizacji churnu na poziomie 3-3,2% w trakcie kwartału oraz wzroście liczby klientów ChatBot-a oferowanego przez spółkę.

I nie bez powodu – przychody ze sprzedaży CzatBota w omawianym okresie wyniosły 34% w stosunku do ubiegłego kwartału i aż 230% w skali roku. Nie bez znaczenia oczywiście jest także fakt, że większość przychodów spółka generuje w dolarach amerykańskich (USD), co – biorąc pod uwagę różnice kursowe – może być dodatkowym przychodem finansowym.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE