Connect with us

Unity Group na rzecz cyfrowej transformacji biznesu

STRATEGIE I INWESTYCJE

Unity Group na rzecz cyfrowej transformacji biznesu

Unity Group na rzecz cyfrowej transformacji biznesu

Przedsiębiorstwa stoją aktualnie przed ogromnym wyzwaniem zachowania ciągłości biznesowej i znacznie szybszego reagowania na zmieniające się otoczenie rynkowe. Pandemiczny kryzys udowodnił, że z trudnych sytuacji obronną ręką wyjdą firmy, potrafiące elastycznie i zwinnie działać na e-rynku. Zaś ci, trzymający rękę na pulsie, już wygrywają: według wyliczeń analityków National Retail Federation, w krajach takich jak Polska, wzrost liczby nowych klientów, tzn. tych osób, które po raz pierwszy odwiedziły stronę internetową sklepu i zrobiły zakupy, wyniósł aż 40 proc.

Firmy nowego typu będą tak projektowane, by szybciej reagować na trendy. Samo wdrożenie zmiany to czasami za mało. Unity Group, jako doświadczony partner cyfrowej transformacji sprzedaży, wyciąga pomocną dłoń do przedsiębiorców – ramię w ramię przeprowadzi swoich klientów przez ten proces. Firma wzmocniła właśnie znacząco swoje ramię konsultingowe, wspierające proces digitalizacji biznesu.

– Ogromną wiedzę z zakresu systemów IT, łączymy z doradztwem biznesowym – nasz zespół konsultantów, nie tylko skutecznie pomoże wdrożyć narzędzia programistyczne, ale przede wszystkim wspólnie z firmami, wypracują wygrywające strategie sprzedaży. Nasze doświadczenie wspiera projekty na każdym etapie transformacji cyfrowej, zaczynając od strategii, po wdrożenie nowych rozwiązań i dalej – mówi Grzegorz Rudno Rudziński, managing partner w Unity Group.

Strategiczne wzmocnienie

Artur Piekarczyk od ponad 20 lat związany jest z budowaniem i zarządzaniem zespołami handlowymi, i to on podjął się rozbudowy kompetencji doradczych w Unity Group jako nowy Head of Consulting. Historia współpracy z firmą sięga projektu ONE – innowacyjnej platformy zmieniającej pracę każdego działu sprzedaży, tj. łączącej w jednym miejscu strefy klienta i pracownika – który Piekarczyk współtworzył i prowadził.

– Dotychczasowa współpraca z Unity Group pozwoliła mi poznać specjalistów pracujących w etycznej i przyjaznej atmosferze – zespół, w którym profesjonalizm i przyjemność z pracy idą w parze. Jestem  przekonany, że będziemy tworzyć efektywne rozwiązania. A naszym klientom nie tylko dostarczymy innowacyjną technologię, ale też pomysły, dzięki którym zbudują trwałą przewagę konkurencyjną na rynku. Moje motto? W dobie szybko zmieniającego się świata nie wystarczy nadążać, trzeba być o krok dalej niż konkurencja – mówi Artur Piekarczyk.

Nowy szef konsultingu w Unity Group ma ogromne doświadczenie i spore sukcesy na koncie. Współtworzył spółkę Allwins, pomagającą zrozumieć i przeprowadzić transformację cyfrową w firmach, gdzie model tradycyjnej sprzedaży jest nadal modelem dominującym.  Wcześniej przez ponad 15 lat był członkiem zarządu i współtwórcą transformacji cyfrowej spółki TIM SA, tam odpowiadał za przejście z modelu tradycyjnej sprzedaży na model hybrydowy, który jest unikalny i wzorcowy do dziś. W swojej karierze pracował w zarządach spółek i radach nadzorczych różnych firm – nie tylko transformacja cyfrowa, ale cały proces od budowy strategii po jej wdrożenie i codzienne operacyjne zarządzanie spółkami usługowo-handlowymi nie jest mu obce.

Wykorzystanie szans rynkowych

Gospodarka cyfrowa w Polsce wzrosła o 18,4% w okresie od stycznia do maja 2020 roku, czyli 2,5-krotnie szybciej niż średni wzrost w latach 2017-2019 (wg McKinsey & Company). Aż 82 proc. polskich firm przeprowadziło w ostatnim czasie transformację technologiczną lub ją rozważa (raport Deloitte „2020 Global Technology Leadership Study”). To odsetek wyższy niż na świecie, gdzie takich firm było 79 proc. Główne powody, które popychają polskich CIO do przeprowadzenia zmian, to chęć uniknięcia zakłóceń (spowodowanych np. pandemią COVID-19) i zwiększenie przewagi konkurencyjnej (24 proc.), poprawy pozycji na rynku (23 proc.) oraz wdrożenie nowego modelu operacyjnego (22 proc.). Unity Group chce wykorzystać te megatrendy, a przede wszystkim stale pomagać w usprawnieniu działalności biznesowych swoich klientów, wprowadzać innowacje w handlu oraz ułatwiać życie użytkownikom na całym świecie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE