Kasiewicz nowym Customer Success Lead w polskim oddziale Microsoft

Magdalena Kasiewicz wróciła do Microsoft na stanowisko Customer Success Lead w Polskim oddziale firmy. Jej ostatnie doświadczenia są związane z firmą Reckitt Benkiser (RB), w której pełniła stanowisko Head of Digital Delivery and Technology i kierowała globalnym zespołem, który odpowiadał za dostarczanie cyfrowych rozwiązań dla ponad 30 rynków na całym świecie.

Wcześniej, podczas swojej pracy w Microsoft, Magdalena zdobyła szerokie doświadczenie w kierowaniu zespołami, a także definiowaniu strategii wykorzystania chmury obliczeniowej dla klientów na całym świecie. Pracując w siedzibie Microsoft w Redmond była odpowiedzialna między innymi za strategię rozwiązań Microsoft Services w zakresie DevOps i modernizacji aplikacji.

– Cieszę się, że dołączyłam do Microsoft w tym szczególnym momencie, gdy polskie firmy, również te największe, otwierają się na transformację biznesu z wykorzystaniem technologii chmurowych. Dla Microsoft sukcesem jest powodzenie zarówno naszych klientów jak i partnerów. Wspólnie z zespołem będziemy wspierać polskie organizacje, aby jak najwięcej skorzystały z potencjału, jaki niesie ze sobą inwestycja Microsoft w Polsce na budowanie regionu Microsoft Azure i rozwój  kompetencji technologicznych. Mam nadzieję, że moje zdobyte dotychczas doświadczenia pozwolą lepiej pomagać naszym klientom i lepiej wykorzystywać możliwości chmury w transformacji biznesu na drodze do Polskiej Doliny Cyfrowej – podkreśla Magdalena Kasiewicz.

Magdalena Kasiewicz dołączyła do polskiego oddziału jako nowy członek zarządu. Wraz z zespołem odpowaida za przyspieszenie adopcji chmury wśród klientów Microsoft a także za maksymalizację długoterminowej wartości biznesowej wynikającej z wykorzystania chmury Microsoft Azure.

Magdalena Kasiewicz jest absolwentką Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Aiton Caldwell SA Gepardem Biznesu 2016

Aiton Caldwell SA, dostawca usług telekomunikacyjnych oraz ich integrator, spółka notowana na rynku NewConnect, właściciel marek Datera i FCN, został wyróżniony tytułem Geparda Biznesu 2016, przyznanego jej na podstawie wyników finansowych osiąganych w latach 2014-2016.
więcej

Netia powiększyła call center w Ostrowcu

Call center sprzedażowe firmy „Netia” w Ostrowcu Świętokrzyskim chce zatrudnić - po rozbudowie swej siedziby - dodatkowe 100 osób. Takie plany spółka miała od samego początku, kiedy uruchamiano call center w Ostrowcu Świętokrzyskim.