Connect with us

Kasiewicz nowym Customer Success Lead w polskim oddziale Microsoft

AKTUALNOŚCI

Kasiewicz nowym Customer Success Lead w polskim oddziale Microsoft

Kasiewicz nowym Customer Success Lead w polskim oddziale Microsoft

Magdalena Kasiewicz wróciła do Microsoft na stanowisko Customer Success Lead w Polskim oddziale firmy. Jej ostatnie doświadczenia są związane z firmą Reckitt Benkiser (RB), w której pełniła stanowisko Head of Digital Delivery and Technology i kierowała globalnym zespołem, który odpowiadał za dostarczanie cyfrowych rozwiązań dla ponad 30 rynków na całym świecie.

Wcześniej, podczas swojej pracy w Microsoft, Magdalena zdobyła szerokie doświadczenie w kierowaniu zespołami, a także definiowaniu strategii wykorzystania chmury obliczeniowej dla klientów na całym świecie. Pracując w siedzibie Microsoft w Redmond była odpowiedzialna między innymi za strategię rozwiązań Microsoft Services w zakresie DevOps i modernizacji aplikacji.

– Cieszę się, że dołączyłam do Microsoft w tym szczególnym momencie, gdy polskie firmy, również te największe, otwierają się na transformację biznesu z wykorzystaniem technologii chmurowych. Dla Microsoft sukcesem jest powodzenie zarówno naszych klientów jak i partnerów. Wspólnie z zespołem będziemy wspierać polskie organizacje, aby jak najwięcej skorzystały z potencjału, jaki niesie ze sobą inwestycja Microsoft w Polsce na budowanie regionu Microsoft Azure i rozwój  kompetencji technologicznych. Mam nadzieję, że moje zdobyte dotychczas doświadczenia pozwolą lepiej pomagać naszym klientom i lepiej wykorzystywać możliwości chmury w transformacji biznesu na drodze do Polskiej Doliny Cyfrowej – podkreśla Magdalena Kasiewicz.

Magdalena Kasiewicz dołączyła do polskiego oddziału jako nowy członek zarządu. Wraz z zespołem odpowaida za przyspieszenie adopcji chmury wśród klientów Microsoft a także za maksymalizację długoterminowej wartości biznesowej wynikającej z wykorzystania chmury Microsoft Azure.

Magdalena Kasiewicz jest absolwentką Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE