Connect with us

Poczta Polska przygotowuje się na szczyt paczkowy

AKTUALNOŚCI

Poczta Polska przygotowuje się na szczyt paczkowy

Poczta Polska przygotowuje się na szczyt paczkowy

W okresie przedświątecznym tygodniowo pocztowcy doręczą o 50-70% więcej paczek, niż średnio w innych tygodniach roku. Sprawna obsługa klientów zamawiających prezenty online to zadanie, do którego Poczta potrzebuje dodatkowych pracowników. W tym roku Spółka planuje zatrudnić co najmniej 1200 dodatkowych kierowców, pracowników sortowni i kurierów. 

Jak informuje Poczta Polska, operator spodziewa się w tegorocznym okresie przedświątecznym kolejnych rekordów obsłużonych paczek. Jak tłumaczą zadowolenie klientów jest dla pocztowców na pierwszym miejscu, dlatego firma przygotowuje się od wielu miesięcy na ten wzrost. W ubiegłym roku w okresie listopada i grudnia liczba paczek obsługiwanych stale rosła, a w rekordowym tygodniu grudnia klienci Poczty nadali o ponad 75% więcej przesyłek, niż średnio tygodniowo w innych okresach roku. W tym sezonie może być podobnie, a w grudniu pocztowcy spodziewają się dni, kiedy liczba paczek może przekroczyć nawet milion! Pandemia i skłonność kupujących do korzystania ze sklepów internetowych zamiast stacjonarnych może spowodować wzrost nawet o ponad 100%.

Poczta Polska planuje zatrudnić dodatkowo co najmniej 1200 osób, aby sprawnie doręczać przedświąteczne e-zakupy.  Rozpoczęto już ogólnopolskie kampanie rekrutacyjne. W tym roku Poczta Polska szuka przede wszystkim osób zainteresowanych współpracą na umowy zlecenia do pracy w sortowniach, doręczaniu przesyłek oraz kierowców z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów o ładowności do 3,5 t oraz pow. 3,5 t.

– Poczta Polska dąży do usprawnienia obsługi zakupów robionych w ostatnich miesiącach roku. Spodziewamy się, że w ramach tegorocznego szczytu przedświątecznego doręczymy rekordową liczbę przesyłek. Wynika to z faktu, że coraz więcej Polaków robi zakupy świąteczne w e-sklepach. Aby wszystkie prezenty trafiły na czas, Poczta Polska podejmuje szereg działań, w tym przeprowadzamy sezonową rekrutację osób, którzy pomogą nam w obsłudze przesyłek pomagając symbolicznie Świętemu Mikołajowi i jego elfom  – mówi Marek Makuch, dyrektor Pionu Kapitału Ludzkiego w Poczcie Polskiej S.A.  

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE