Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

UOKiK

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest centralnym organem administracji państwowej. Odpowiada bezpośrednio przed Prezesem Rady Ministrów. Powoływany jest przez niego spośród osób wyłonionych w drodze otwartego i

Avaya Spaces z technologią sztucznej inteligencji firmy NVIDIA

Avaya integruje technologie sztucznej inteligencji firmy NVIDIA ze swoją aplikacją Avaya Spaces, aby – jak zapewnia – dać użytkownikom lepszą jakość obrazu i dźwięku oraz wyższa efektywność komunikacji i pracy zespołowej online.

Avaya Spaces to kompleksowa aplikacja do pracy w grupie zbudowana w oparciu o komunikator wideo.  System jest używany przez przedsiębiorstwa, szkoły, urzędy i organizacje w niemal 100 krajach na całym świecie. Aplikacja Avaya Spaces pozwala członkom rozproszonych zespołów współpracować bez ograniczeń i zapewnia różne formy kontaktu ― wymianę wiadomości, organizowanie spotkań online, udostępnianie treści, zarządzanie zadaniami i współpracę w chmurze. Ponadto firma NVIDIA poinformowała o udostępnieniu NVIDIA Maxine ― działającej w chmurze platformy, która pozwala na strumieniową transmisję wideo z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Platforma ta obejmuje bogaty zestaw oprogramowania do konwersacji oraz komunikacji audio i wideo, który znacznie polepsza jakość wideokonferencji.

Miliony użytkowników na całym świecie korzystają ze znakomitych rozwiązań firmy Avaya do ujednoliconej komunikacji i współpracy. Zarówno pracownicy, jak i klienci przedsiębiorstw są z tych rozwiązań bardzo zadowoleni ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor działu produktów w firmie Avaya. – NVIDIA jest liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji, a Avaya ma za sobą 20 lat doświadczenia we wprowadzaniu innowacji. Dzięki połączeniu naszych sił możemy zaoferować dostępne w chmurze rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które każda firma może w ekonomiczny sposób skalować, aby sprostać szybkiemu wzrostowi zapotrzebowania na tele- i wideo-konferencje oraz współpracę online w erze zdalnej pracy.

Dzięki połączeniu platformy NVIDIA Maxine z aplikacją Avaya Spaces powstało rozwiązanie do obsługi konferencji oparte na sztucznej inteligencji, które wyznacza nowe standardy na rynku. Klienci zyskują takie udogodnienia, jak eliminacja szumów w tle, wirtualne zielone tło ekranu, bogaty zestaw funkcji dla prelegentów (w tym możliwość nałożenia obrazu na treść prezentacji) oraz transkrypcje na żywo ułatwiające rozpoznawanie i rozróżnianie głosów.

Technologia NVIDIA GPU Computing i katalog oprogramowania NGC na platformie Google Cloud umożliwiają firmie Avaya udostępnianie funkcji sztucznej inteligencji w sposób ekonomiczny, z możliwością ich skalowania na potrzeby obsługi coraz większej liczby konferencji i innych form współpracy w związku z pracą zdalną. Nowe rozwiązanie znacznie zmniejsza wymagania stawiane urządzeniom użytkowników. Zaawansowane funkcje można udostępnić bardzo dużej liczbie osób, które nie muszą używać specjalistycznego sprzętu, a nawet aktualizować kamer.

Komunikatory wideo stały się podstawowym narzędziem dla każdego, kto pracuje i uczy się zdalnie ― powiedział Ian Buck, wiceprezes i dyrektor generalny w firmie NVIDIA. – Platforma oprogramowania NVIDIA Maxine uruchomiona w systemie NVIDIA GPU Computing w chmurze umożliwia użytkownikom aplikacji Avaya Spaces prowadzenie spotkań online o jeszcze wyższej jakości i efektywności. Funkcje sztucznej inteligencji działające w czasie rzeczywistym pozwalają na transmisję strumieniową do milionów laptopów, tabletów i telefonów komórkowych.

Pandemia COVID-19 spowodowała, że rola komunikatorów wideo uległa zmianie. Kiedyś były one używane dość rzadko, dziś korzystają z nich niemal wszyscy przez cały dzień i wiele wskazuje na to, że trend ten się utrzyma ― powiedział Zeus Kerravala, założyciel i główny analityk firmy ZK Research. – Badania przeprowadzone niedawno przez ZK Research na temat pracy zdalnej wykazały, że w następstwie pandemii liczba zdalnych pracowników wzrośnie z 22% do 40%, a niemal wszystkie konferencje będą prowadzone przy użyciu komunikatorów wideo. Avaya Spaces to aplikacja do pracy zespołowej, która oferuje znacznie więcej niż połączenia wideo. Sztuczna inteligencja wbudowana w system NVIDIA Maxine polepsza jakość realizowanych spotkań online. Dzięki współpracy z firmą NVIDIA Avaya może udostępnić najnowocześniejsze funkcje sztucznej inteligencji, które zapewnią jeszcze lepszą obsługę ogromnej liczbie użytkowników.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.
więcej

Systell z 5 gwiazdkami Titanium Partner 3CX

Firma Systell, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych uzyskał po raz kolejny tytuł Titanium Partner 3CX. Tym samym od 2 lat firma ta pozostaje jedynym w Polsce partnerem 3CX o tak wysokim statusie współpracy.
więcej

Cludo kupiło Telefonix

Spółka Cludo poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100% udziałów w spółce Telefonix. Jak wskazuje w komunikacie Cludo – spółka staje się jednym z największych dostawców systemów contact center w Polsce.
więcej

Inperly – wirtualny oddział przyszłości od Billennium

Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we wdrożeniu platforma do wielokanałowej komunikacji, umożliwiająca bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych.