Connect with us

Armatis kupuje contact center Canal+

OUTSOURCING

Armatis kupuje contact center Canal+

Armatis kupuje contact center Canal+

Francuska spółka Armatis, świadcząca usługi związane z obsługą klientów podmiotów zewnętrznych w modelu outsourcingowym, kontynuuje szybki wzrost na rynku polskim. Do czterech biur Armatis w kraju: Warszawa, Kraków, Stalowa Wola i Bielsko-Biała, dołącza piąte, zlokalizowane w Katowicach.

Zakup biura jest skutkiem zacieśniania strategicznej współpracy z CANAL+, który jest jednym z kluczowych partnerów Armatis od 7 lat. 1 października Armatis Polska przejął całą lokalizację wraz ze wszystkimi zasobami i procesami biznesowymi.

Nowa lokalizacja Armatis w Katowicach to ponad 1300 m2. Mieści się przy al. Korfantego 138. To funkcjonalne, przystosowane do usług Call Center biuro z 200 stanowiskami pracy, salami szkoleniowymi i zapleczem. 160 konsultantów Canal+ dołączyło do ponad 1000 pracowników Armatis w Polsce i będą nadal zajmować się obsługą Klientów, lojalizacją umów i sprzedażą nowych usług CANAL+. Armatis będzie tym samym obsługiwać Klientów CANAL+ już z czterech lokalizacji (Warszawa, Kraków, Stalowa Wola i Katowice).   

– Transakcja z CANAL+ to kolejny krok zgodny z przyjętą strategią rozwoju Armatis Polska. Cieszymy się z zaufania, jakim obdarzył nas CANAL+, co jest efektem wieloletniej, udanej współpracy. Nowa lokalizacja otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju i dostępu do nowego rynku pracy – komentuje transakcję Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy Armatis Polska.

– Chcemy poprawiać efektywność obsługi naszych abonentów oraz dalej rozwijać się technologicznie w tym obszarze, dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie współpracy z naszym wieloletnim partnerem. – komentuje Artur Przybysz, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Obsługi klienta w CANAL+.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE