Connect with us

RUCH idzie w kierunku automatyzacji obsługi klientów i… sprzedaży

AUTOMATYZACJA

RUCH idzie w kierunku automatyzacji obsługi klientów i… sprzedaży

RUCH idzie w kierunku automatyzacji obsługi klientów i… sprzedaży

W Warszawie przy ul. Puławskiej 1 (przy Placu Unii Lubelskiej) został otwarty pierwszy samoobsługowy kiosk RUCH-u. W znanym z ulic Warszawy formacie kiosku, kioskarza zastąpiły maszyny, które pozwalają na sprzedaż ponad 175 artykułów spożywczych oraz niespożywczych, dostosowanych do lokalizacji oraz potrzeb klientów.

Sprzedaż jest możliwa 24h na dobę, a sama transakcja zakupowa zajmuje kilkanaście sekund. Wystarczy wybrać produkty oraz zrealizować płatność w formie bezgotówkowej, na dedykowanym terminalu płatniczym. Kiosk samoobsługowy ma dwie ściany przeznaczone do sprzedaży. Na każdej ze ścian zainstalowano osobny terminal płatniczy, tak by maksymalnie usprawnić sprzedaż – wyjaśnia Tomasz Iwanicki, Kierownik Działu Rozwoju  i Utrzymania Sieci RUCH S.A.

Kiosk samoobsługowy jest przystosowany do sprzedaży świeżo mielonej kawy oraz herbaty, przekąsek, słodyczy i napojów oraz ciekawej oferty produktów z kategorii higienicznej. Koncepcja tego nowego formatu sprzedaży wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy w tej lokalizacji mogą zrealizować zakupy całodobowo.

– Do kiosku na bieżąco będą dostarczane świeże produkty oraz zapewniany będzie niezbędny serwis urządzeń oraz samej infrastruktury. Przy automacie do parzenia kawy zamontowany będzie dozownik z płynem dezynfekcyjnym, tak aby możliwe było zapewnienie odpowiedniego standardu bezpieczeństwa transakcji. Sam kiosk również będzie regularnie dezynfekowany – mówi Wojciech Paczyński, Rzecznik Prasowy RUCH S.A.

Samoobsługowy kiosk RUCH-u to pierwsze rozwiązanie polegające na wykorzystaniu wolnostojącego kiosku, w którym maszyny są zabudowane. Brak możliwości wejścia do środka, w celu zrealizowania zakupu zwiększa poziom bezpieczeństwa klienta, który ponadto swoje zakupy może zrealizować szybciej.

– Staramy się wyczuwać trendy klientów oraz szukać nowych formatów sprzedaży, tak by móc zapewnić naszą ofertę wszędzie tam, gdzie są potencjalni klienci. Samoobsługowy punkt sprzedaży to z jednej strony wygodne miejsce zakupów, a z drugiej możliwość działania w trybie non-stop. Jesteśmy przekonani, że tego typu pomysł przyjmie się na rynku i już niebawem będziemy mogli zwiększać sieć samoobsługowych kiosków, w których będzie można kupić najpotrzebniejsze rzeczy, coś zjeść a przy tym wypić smaczną kawę lub herbatę – mówi Piotr Regulski, Członek Zarządu RUCH S.A.

Pierwszy punkt samoobsługowy daje możliwość badania trendów konsumenckich i dostosowywania najbardziej elastycznej oferty, dostępnej w punkcie sprzedaży. Na klientów czekać będą atrakcyjne propozycje cenowe oraz akcje promocyjne. System płatniczy zainstalowany w samoobsługowym kiosku pozwala na płatność zarówno kartą, jak i BLIK-iem.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE