Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

4P

Składniki tzw. marketing mix: product (produkt), price (cena), place (miejsce), promotion (promocja). 4P to zespół elementów (instrumentów) za pomocą których możemy oddziaływać na rynek.

Pekao Direct z główną nagrodą w ECCA

Pekao Direct zostało uhonorowane główną nagrodą tegorocznej edycji European Customer Centricity Awards w kategorii „Najlepsze doświadczenie omnikanałowe”. Jury konkursu doceniło przygotowany w ścisłej współpracy z Bankiem Pekao S.A. proces otwierania konta za pomocą selfie. Było to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.

Bank Pekao i Pekao Direct proces zakładania konta w aplikacji bankowości mobilnej z użyciem „selfie” uruchomiły w 2019 roku. To pionierskie rozwiązanie wśród polskich banków umożliwia klientom zdalne otwarcie konta w trzech prostych krokach. Całość trwa nie dłużej niż 15 minut i wystarczy do tego tylko smartfon i internet.

Aby otworzyć konto na selfie wystarczy zainstalować aplikację PeoPay, wypełnić formularz i zrobić zdjęcie sobie i dokumentowi tożsamości. Następnie w celu potwierdzenia tożsamości, klient przesyła zdjęcia do banku. Po weryfikacji danych, umowa przesyłana jest w formie elektronicznej na maila i od tej pory klient może już korzystać z samodzielnie założonego konta bankowego. To, co wyróżnia Pekao wśród obecnej konkurencji to fakt, że do weryfikacji danych, klient nie musi kontaktować się z doradcą, nie czeka na kuriera z umową, nie odwiedza oddziału. W razie potrzeby konsultanci Pekao Direct asystują klientowi na każdym etapie procesu i służą pomocą.

Proces umożliwia założenie nie tylko konta osobistego, ale również rachunku oszczędnościowego, konta walutowego czy karty debetowej.

– Tworzenie rozwiązań, które stawiają klienta i jego potrzeby na pierwszym miejscu, jest znakiem rozpoznawczym dojrzałych organizacji, gotowych na cyfrowe wyzwania przyszłości. Nagroda European Customer Centricity Awards jest docenieniem konsekwentnego realizowania strategii cyfrowej transformacji Pekao – podkreśla Wojciech Bury, Prezes Zarządu Pekao Direct.

– Zwycięstwo upewnia nas, że budowanie procesów i rozwiązań w oparciu o perspektywę klienta przekłada się na ich lojalność i zadowolenie. To bezcenne w obecnych czasach i dlatego ten sukces tak nas cieszy – mówi Jarosław Kożuch, Wiceprezes Zarządu Pekao Direct.

Dzięki nagrodzonemu rozwiązaniu, Bank Pekao, jako jeden z liderów bankowości cyfrowej, mógł w okresie pandemii zaproponować klientom całkowicie bezpieczny, zdalny sposób na otwarcie i obsługę konta.

– Klienci oczekują coraz nowszych i bardziej innowacyjnych rozwiązań. My takie rozwiązania im dajemy. Nasze innowacje są odpowiedzią na oczekiwania klientów, ponieważ to właśnie we współpracy z nimi je wypracowujemy. Dzięki pracy ludzi bezpośrednio zaangażowanych w projekt, nasi klienci dostali rozwiązanie, które jest szybkie, przyjazne i co szczególnie ważne bezpieczne – dodaje Marek Tomczuk, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A. nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.

ECCA to jeden z największych europejskich konkursów, który promuje „klientocentryzm” i perspektywę Customer Experience w biznesie.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

20 mln zł kary za misseling

Open Life TU Życie stosował wobec konsumentów nieuczciwą sprzedaż (misselling) ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Został przez UOKiK ukarany 20 mln zł.
więcej

Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję.
więcej

Firmy ubezpieczeniowe w awangardzie cyfrowej obsługi klientów

Rok 2020 upłynął pod znakiem cyfrowego przyspieszenia. Ten trend był bardzo wyraźny także w branży ubezpieczeniowej. Postępująca transformacja technologiczna przyniosła gruntowne zmiany w sposobie pozyskiwania klientów, obsłudze operacyjnej, płatnościach składek, wypłatach ubezpieczeń czy mechanizmach zdalnej identyfikacji.