Kolejny miesiąc wzrostów

Sierpień był rekordowym miesiącem dla spółki Voicetel Communications. Wzrost wskaźnika MPC z miesiąca na miesiąc o 24%. do 216,3 tys. minut rozmów telefonicznych wykonanych przez boty spółki. Średnie MPC – jak podaje spółka – wyniosło 145,6 tys. minut, co oznacza wzrost w sierpniu w relacji do średniej z H1 2020 r. aż o 49 %.

Na rekordowe wzrosty – jak podaje zarząd spółki w komunikacie – ma wpływ wzmożone zainteresowanie technologią i usługami spółki, co w znacznym stopniu związane może być z trwałym wpływem COVID-19 na działalność call center[2] i contact center[1] w Polsce.

Jak podała spółka – w skład wykonanych połączeń telefonicznych – wchodzą zarówno minuty wykonane przez roboty w trybie produkcyjnym, jak i te w trybie komercyjnym „proof of concept”.

MPC, czyli wskaźnik publikowany przez Voicetel jako miara efektywności i skali prowadzonych projektów, w 2019 roku odpowiadał za 51,6% całkowitego miesięcznego przychodu spółki. Pozostałą część przychodu stanowiły opłaty za set-up projektów – rozliczane odpowiednio w cyklach realizowanych projektów, w formule fixed price lub success fee.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Jak przekonać pracowników do robotyzacji?

Przejmowanie prostych prac biurowych przez roboty jest coraz powszechniejszym trendem w firmach. Wdrożenie technologii RPA często jednak rodzi opór pracowników. W jaki sposób więc przygotować zespół do wdrożenia robotyzacji?
Czytaj więcej

Koniec ery abonamentu jest bliski?

Dzięki wykorzystaniu nowych technologii, usługi abonamentowe mogą odejść do lamusa. Klienci stają się bardziej świadomi i co za tym idzie, nie chcą płacić za to, z czego nie korzystają. Dostawcy wprowadzają więc coraz więcej usług umożliwiających rozliczanie się w zależności od ich rzeczywistego zużycia.
Czytaj więcej

Netia powiększyła call center w Ostrowcu

Call center sprzedażowe firmy „Netia” w Ostrowcu Świętokrzyskim chce zatrudnić - po rozbudowie swej siedziby - dodatkowe 100 osób. Takie plany spółka miała od samego początku, kiedy uruchamiano call center w Ostrowcu Świętokrzyskim.