Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Kolejny miesiąc wzrostów

Sierpień był rekordowym miesiącem dla spółki Voicetel Communications. Wzrost wskaźnika MPC z miesiąca na miesiąc o 24%. do 216,3 tys. minut rozmów telefonicznych wykonanych przez boty spółki. Średnie MPC – jak podaje spółka – wyniosło 145,6 tys. minut, co oznacza wzrost w sierpniu w relacji do średniej z H1 2020 r. aż o 49 %.

Na rekordowe wzrosty – jak podaje zarząd spółki w komunikacie – ma wpływ wzmożone zainteresowanie technologią i usługami spółki, co w znacznym stopniu związane może być z trwałym wpływem COVID-19 na działalność call center[1] i contact center[2] w Polsce.

Jak podała spółka – w skład wykonanych połączeń telefonicznych – wchodzą zarówno minuty wykonane przez roboty w trybie produkcyjnym, jak i te w trybie komercyjnym „proof of concept”.

MPC, czyli wskaźnik publikowany przez Voicetel jako miara efektywności i skali prowadzonych projektów, w 2019 roku odpowiadał za 51,6% całkowitego miesięcznego przychodu spółki. Pozostałą część przychodu stanowiły opłaty za set-up projektów – rozliczane odpowiednio w cyklach realizowanych projektów, w formule fixed price lub success fee.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Unified Factory podbija Afrykę

Polskie marki coraz częściej spoglądają w kierunku Afryki, bo stopa zwrotu, jak donosi raport McKinsey, jest najwyższa wśród krajów rozwijających się. Po spektakularnym sukcesie firm produkcyjnych – Ursusa, Mokate czy Inglot pora na spółki technologiczne, takie jak Unified Factory.