Kolejny miesiąc wzrostów

Sierpień był rekordowym miesiącem dla spółki Voicetel Communications. Wzrost wskaźnika MPC z miesiąca na miesiąc o 24%. do 216,3 tys. minut rozmów telefonicznych wykonanych przez boty spółki. Średnie MPC – jak podaje spółka – wyniosło 145,6 tys. minut, co oznacza wzrost w sierpniu w relacji do średniej z H1 2020 r. aż o 49 %.

Na rekordowe wzrosty – jak podaje zarząd spółki w komunikacie – ma wpływ wzmożone zainteresowanie technologią i usługami spółki, co w znacznym stopniu związane może być z trwałym wpływem COVID-19 na działalność call center i contact center w Polsce.

Jak podała spółka – w skład wykonanych połączeń telefonicznych – wchodzą zarówno minuty wykonane przez roboty w trybie produkcyjnym, jak i te w trybie komercyjnym „proof of concept”.

MPC, czyli wskaźnik publikowany przez Voicetel jako miara efektywności i skali prowadzonych projektów, w 2019 roku odpowiadał za 51,6% całkowitego miesięcznego przychodu spółki. Pozostałą część przychodu stanowiły opłaty za set-up projektów – rozliczane odpowiednio w cyklach realizowanych projektów, w formule fixed price lub success fee.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

AI Tractable w ocenie szkód w PZU

PZU, największa instytucja finansowa w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłosił, że wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby udoskonalić proces oceniania szkód komunikacyjnych ubezpieczanych w Polsce pojazdów.