Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Kolejny miesiąc wzrostów

Sierpień był rekordowym miesiącem dla spółki Voicetel Communications. Wzrost wskaźnika MPC z miesiąca na miesiąc o 24%. do 216,3 tys. minut rozmów telefonicznych wykonanych przez boty spółki. Średnie MPC – jak podaje spółka – wyniosło 145,6 tys. minut, co oznacza wzrost w sierpniu w relacji do średniej z H1 2020 r. aż o 49 %.

Na rekordowe wzrosty – jak podaje zarząd spółki w komunikacie – ma wpływ wzmożone zainteresowanie technologią i usługami spółki, co w znacznym stopniu związane może być z trwałym wpływem COVID-19 na działalność call center i contact center w Polsce.

Jak podała spółka – w skład wykonanych połączeń telefonicznych – wchodzą zarówno minuty wykonane przez roboty w trybie produkcyjnym, jak i te w trybie komercyjnym „proof of concept”.

MPC, czyli wskaźnik publikowany przez Voicetel jako miara efektywności i skali prowadzonych projektów, w 2019 roku odpowiadał za 51,6% całkowitego miesięcznego przychodu spółki. Pozostałą część przychodu stanowiły opłaty za set-up projektów – rozliczane odpowiednio w cyklach realizowanych projektów, w formule fixed price lub success fee.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Emplocity wdraża chatbota do komunikacji z kandydatami do pracy

Emplocity, spółka zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zamierzająca w najbliższym czasie przeprowadzić ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, opracowała chatbota Q&A w celu wsparcia bieżących rekrutacji oraz usprawnienia komunikacji z kandydatami.
więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.
więcej

Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.