Connect with us

Avaya branżowym liderem wg. Aragon Research

SYSTEMY CC

Avaya branżowym liderem wg. Aragon Research

Avaya branżowym liderem wg. Aragon Research

Firma Avaya Holdings Corp. została uznana za branżowego lidera w raporcie The Aragon Research Globe for Intelligent Contact Center 2020.

Autor raportu Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk Aragon Research, zwraca uwagę na ogromną bazę klientów firmy Avaya oraz kompleksową ofertę rozwiązań opartych na chmurze prywatnej, publicznej i hybrydowej, które wyznaczają nowe standardy na rynku. Avaya została również doceniona za konkurencyjne rozwiązania wykorzystujące funkcje sztucznej inteligencji, które pomagają usprawnić obsługę klientów i sprostać ich oczekiwaniom.

Od początku istnienia Avaya koncentruje się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań dla contact center. Z jej rozwiązań korzysta ponad 85% przedsiębiorstw wymienionych w rankingu najbardziej podziwianych firm na świecie magazynu Forbes. Od marca br. firma Avaya umożliwiła pracę zdalną ponad 2,5 mln pracownikom w przeszło 11 000 firm na całym świecie.

Rynek rozwiązań dla telecentrów ewoluuje, aby spełniać zmieniające się oczekiwania klientów oraz coraz bardziej wyśrubowane wymagania przedsiębiorstw. Avaya jest liderem we wprowadzaniu innowacji w obszarze obsługi klienta, także technologii wykorzystujących sztuczną inteligencję – komentuje Jim Lundy, dyrektor generalny Aragon Research.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE