Avaya branżowym liderem wg. Aragon Research

Firma Avaya Holdings Corp. została uznana za branżowego lidera w raporcie The Aragon Research Globe for Intelligent Contact Center 2020.

Autor raportu Jim Lundy, dyrektor generalny i główny analityk Aragon Research, zwraca uwagę na ogromną bazę klientów firmy Avaya oraz kompleksową ofertę rozwiązań opartych na chmurze prywatnej, publicznej i hybrydowej, które wyznaczają nowe standardy na rynku. Avaya została również doceniona za konkurencyjne rozwiązania wykorzystujące funkcje sztucznej inteligencji, które pomagają usprawnić obsługę klientów i sprostać ich oczekiwaniom.

Od początku istnienia Avaya koncentruje się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań dla contact center. Z jej rozwiązań korzysta ponad 85% przedsiębiorstw wymienionych w rankingu najbardziej podziwianych firm na świecie magazynu Forbes. Od marca br. firma Avaya umożliwiła pracę zdalną ponad 2,5 mln pracownikom w przeszło 11 000 firm na całym świecie.

Rynek rozwiązań dla telecentrów ewoluuje, aby spełniać zmieniające się oczekiwania klientów oraz coraz bardziej wyśrubowane wymagania przedsiębiorstw. Avaya jest liderem we wprowadzaniu innowacji w obszarze obsługi klienta, także technologii wykorzystujących sztuczną inteligencję – komentuje Jim Lundy, dyrektor generalny Aragon Research.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.
więcej

Systell z 5 gwiazdkami Titanium Partner 3CX

Firma Systell, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych uzyskał po raz kolejny tytuł Titanium Partner 3CX. Tym samym od 2 lat firma ta pozostaje jedynym w Polsce partnerem 3CX o tak wysokim statusie współpracy.
więcej

Cludo kupiło Telefonix

Spółka Cludo poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100% udziałów w spółce Telefonix. Jak wskazuje w komunikacie Cludo – spółka staje się jednym z największych dostawców systemów contact center w Polsce.
więcej

Inperly – wirtualny oddział przyszłości od Billennium

Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we wdrożeniu platforma do wielokanałowej komunikacji, umożliwiająca bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych.