Connect with us

20% wzrost średniomiesięcznego ruchu Voicetel Communications S.A

AKTUALNOŚCI

20% wzrost średniomiesięcznego ruchu Voicetel Communications S.A

20% wzrost średniomiesięcznego ruchu Voicetel Communications S.A

Spółka Voicetel Communications S.A odnotowała 20% wzrost ruchu telefonicznego obsługiwanego przez boty z lipcu br. Głosowe boty należące do spółki wykonały ponad 175 tys. minut rozmów telefonicznych (MPC). To o 20% więcej niż średnia miesięczna za minione półrocze (145,6 tys. minut – przyp.red.) – podała spółka.

Co prawda w czerwcu br. spółka wykonała ponad 207,3 tys. minut rozmów telefonicznych, to spadek miesiąc do miesiąca związany był z „wdrożenia technologii optymalizującej efektywność realizacji masowych kampanii typu outbound i pozwalającej klientom na osiągnięcie analogicznych efektów biznesowych przy mniejszym zaangażowaniu infrastruktury i mocy obliczeniowej.” – czytamy w komunikacie spółki.

Jak podała spółka – w skład wykonanych połączeń telefonicznych – wchodzą zarówno minuty wykonane przez roboty w trybie produkcyjnym, jak i te w trybie komercyjnym „proof of concept”.

MPC, czyli wskaźnik publikowany przez Voicetel jako miara efektywności i skali prowadzonych projektów, w 2019 roku odpowiadał za 51,6% całkowitego miesięcznego przychodu spółki. Pozostałą część przychodu stanowiły opłaty za set-up projektów – rozliczane odpowiednio w cyklach realizowanych projektów, w formule fixed price lub success fee.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE