20% wzrost średniomiesięcznego ruchu Voicetel Communications S.A

Spółka Voicetel Communications S.A odnotowała 20% wzrost ruchu telefonicznego obsługiwanego przez boty z lipcu br. Głosowe boty należące do spółki wykonały ponad 175 tys. minut rozmów telefonicznych (MPC). To o 20% więcej niż średnia miesięczna za minione półrocze (145,6 tys. minut – przyp.red.) – podała spółka.

Co prawda w czerwcu br. spółka wykonała ponad 207,3 tys. minut rozmów telefonicznych, to spadek miesiąc do miesiąca związany był z „wdrożenia technologii optymalizującej efektywność realizacji masowych kampanii typu outbound i pozwalającej klientom na osiągnięcie analogicznych efektów biznesowych przy mniejszym zaangażowaniu infrastruktury i mocy obliczeniowej.” – czytamy w komunikacie spółki.

Jak podała spółka – w skład wykonanych połączeń telefonicznych – wchodzą zarówno minuty wykonane przez roboty w trybie produkcyjnym, jak i te w trybie komercyjnym „proof of concept”.

MPC, czyli wskaźnik publikowany przez Voicetel jako miara efektywności i skali prowadzonych projektów, w 2019 roku odpowiadał za 51,6% całkowitego miesięcznego przychodu spółki. Pozostałą część przychodu stanowiły opłaty za set-up projektów – rozliczane odpowiednio w cyklach realizowanych projektów, w formule fixed price lub success fee.

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy

Call Center Poland windykuje

Po działach dedykowanych branży finansowej (FinanceDirect), farmaceutycznej (PharmaSolution), badaniom (Researcher), usługom wielojęzycznym (multilingual) i obsłudze programów lojalnościowych (CustomerLoyalty)…