Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.

20% wzrost średniomiesięcznego ruchu Voicetel Communications S.A

Spółka Voicetel Communications S.A odnotowała 20% wzrost ruchu telefonicznego obsługiwanego przez boty z lipcu br. Głosowe boty należące do spółki wykonały ponad 175 tys. minut rozmów telefonicznych (MPC). To o 20% więcej niż średnia miesięczna za minione półrocze (145,6 tys. minut – przyp.red.) – podała spółka.

Co prawda w czerwcu br. spółka wykonała ponad 207,3 tys. minut rozmów telefonicznych, to spadek miesiąc do miesiąca związany był z „wdrożenia technologii optymalizującej efektywność realizacji masowych kampanii typu outbound i pozwalającej klientom na osiągnięcie analogicznych efektów biznesowych przy mniejszym zaangażowaniu infrastruktury i mocy obliczeniowej.” – czytamy w komunikacie spółki.

Jak podała spółka – w skład wykonanych połączeń telefonicznych – wchodzą zarówno minuty wykonane przez roboty w trybie produkcyjnym, jak i te w trybie komercyjnym „proof of concept”.

MPC, czyli wskaźnik publikowany przez Voicetel jako miara efektywności i skali prowadzonych projektów, w 2019 roku odpowiadał za 51,6% całkowitego miesięcznego przychodu spółki. Pozostałą część przychodu stanowiły opłaty za set-up projektów – rozliczane odpowiednio w cyklach realizowanych projektów, w formule fixed price lub success fee.

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

75% Polaków chętnie rozmawia z botami

Chętnie i świadomie korzystamy z nowych technologii. Ten fakt potwierdza między innymi podejście Polaków do wirtualnych asystentów, których coraz częściej słyszymy po drugiej stronie słuchawki, dzwoniąc na infolinię. Dobrym przykładem jest telefoniczne zgłaszanie szkód z polisy ubezpieczeniowej.
więcej

Energa Obrót stawia na hosty Vee

Plan wdrożenia rozwiązań pudełkowych pod marką Vee Center przynosi już pierwsze, poważne kontrakty: trójmiejska spółka podpisała właśnie kontrakt z Energą Obrót, jednym z największych sprzedawców energii elektrycznej w Polsce. W myśl umowy, hosty Vee przeprowadzą gruntowne badania satysfakcji części klientów korporacji.