Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

20% wzrost średniomiesięcznego ruchu Voicetel Communications S.A

Spółka Voicetel Communications S.A odnotowała 20% wzrost ruchu telefonicznego obsługiwanego przez boty z lipcu br. Głosowe boty należące do spółki wykonały ponad 175 tys. minut rozmów telefonicznych (MPC). To o 20% więcej niż średnia miesięczna za minione półrocze (145,6 tys. minut – przyp.red.) – podała spółka.

Co prawda w czerwcu br. spółka wykonała ponad 207,3 tys. minut rozmów telefonicznych, to spadek miesiąc do miesiąca związany był z „wdrożenia technologii optymalizującej efektywność realizacji masowych kampanii typu outbound i pozwalającej klientom na osiągnięcie analogicznych efektów biznesowych przy mniejszym zaangażowaniu infrastruktury i mocy obliczeniowej.” – czytamy w komunikacie spółki.

Jak podała spółka – w skład wykonanych połączeń telefonicznych – wchodzą zarówno minuty wykonane przez roboty w trybie produkcyjnym, jak i te w trybie komercyjnym „proof of concept”.

MPC, czyli wskaźnik publikowany przez Voicetel jako miara efektywności i skali prowadzonych projektów, w 2019 roku odpowiadał za 51,6% całkowitego miesięcznego przychodu spółki. Pozostałą część przychodu stanowiły opłaty za set-up projektów – rozliczane odpowiednio w cyklach realizowanych projektów, w formule fixed price lub success fee.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje handel detaliczny w USA

Według najnowszego badania przeprowadzonego na zlecenie Google Cloud, większość decydentów w amerykańskim handlu detalicznym przewiduje znaczący wpływ sztucznej inteligencji generatywnej (AI) na swoją branżę. Wśród 274 badanych liderów biznesowych w USA, 81% odczuwa pilną potrzebę adaptacji technologii AI, a 72% planuje jej wdrożenie w ciągu najbliższego roku.
Czytaj więcej

Chatbot zamiast pracownika banku? Prawie połowa Polaków jest otwarta na współpracę z wirtualnym asystentem

Dobiegający właśnie końca rok 2021 upłynął pod znakiem dynamicznych zmian. Trwająca od blisko dwóch lat pandemia COVID-19 wpłynęła na przyspieszenie transformacji cyfrowej w wielu organizacjach. Dotyczy to także banków, które chcąc odpowiadać na nową sytuację i oczekiwania klientów, musiały przejść przyspieszony kurs kompetencji cyfrowych i w wielu przypadkach zdały go wzorcowo.
Czytaj więcej

Dynamiczny IVR w iTaxi

iTaxi idzie o krok dalej w obsłudze swoich klientów biznesowych. Już w lutym, zamawiając taksówkę przez infolinię, klienci nie będą musieli łączyć się z konsultantem. Inteligentny IVR zapyta ich, czy chcą zamówić kurs do siedziby firmy czy na adres z ostatniego zamówienia. System poda ulicę wraz z numerem budynku w celu potwierdzenia. Projekt dynamicznego IVR zrealizowała spółka Altar, dostawca systemu contact center, z którego korzysta iTaxi.
Czytaj więcej

Alior Bank przyspiesza realizację strategii “Cyfrowego buntownika”

Co trzecia pożyczka udzielana przez internet czy weryfikowanie tożsamości klienta poprzez biometrię to cele, które część instytucji finansowych może osiągnąć już w perspektywie 2–3 lat. Tak jest w przypadku Alior Banku, który łączy przyspieszoną realizację strategii „Cyfrowego buntownika” ze znacznie lepszymi od oczekiwań wynikami finansowymi. Bank chce się skoncentrować przede wszystkim na tych klientach, którzy korzystają z kanałów cyfrowych i dokonują transakcji bezgotówkowych.