Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.

mPay udostępnia weryfikację biometryczną z wykorzystaniem selfie

mPay, gdzie inwestorem strategicznym jest Grupa “LEW” S.A., został pierwszym niebankowym podmiotem na rynku, który umożliwił klientom weryfikację biometryczną w postaci potwierdzania tożsamości poprzez tzw. selfie.

mPay, gdzie inwestorem strategicznym jest Grupa “LEW” S.A., został pierwszym niebankowym podmiotem na rynku, który umożliwił klientom weryfikację biometryczną w postaci potwierdzania tożsamości poprzez tzw. selfie.

– Zweryfikowane konto pozwala korzystać z rozszerzonego katalogu pomocnych na co dzień funkcjonalności – dostępnych obecnie, jak również takich, które pojawią się w niedługim czasie jako pionierskie. Do potwierdzenia tożsamości w aplikacji mPay, dzięki współpracy z renomowanym międzynarodowym partnerem, potrzebny jest dziś jedynie dowód lub paszport (a w przypadku cudzoziemców spoza Unii Europejskiej pozwolenie na pobyt) i smartphone ze sprawnym aparatem fotograficznym – czytamy w komunikacie opublikowanym przez spółkę.

Proces potwierdzania tożsamości, wynikający z przepisów prawa, przebiega w naszej aplikacji szybciej i wygodniej. Bez konieczności robienia przelewu weryfikacyjnego, który bywa dla klientów problematyczny oraz angażujący czasowo. Nasza innowacja jako pierwsze tego typu wdrożenie niebankowe w Polsce, wpisuje się w konsekwentnie realizowaną strategię rozwoju biznesu. Fundamentem działalności mPay jest bowiem, najprościej rzecz ujmując, ułatwianie życia użytkownikom, by oszczędzać ich czas i oferować rozwiązania pomocne na co dzień. W tym roku przed nami jeszcze kilka innowacji, do skorzystania z których przyda się zweryfikowane konto – powiedział prezes mPay Krzysztof Hejduk.

Jak informuje spółka, klienci, po jednorazowym potwierdzeniu tożsamości z wykorzystaniem selfie mogą bezterminowo korzystać z ciągle rozbudowywanego katalogu produktów i usług, które obejmują nie tylko szeroko pojęte usługi transportowe, ale także finanse czy rozrywkę. mPay umożliwia udostępnianie zdeponowanych na platformie środków płatniczych innym użytkownikom czy wypłacać je z m-rachunku lub wspierać inicjatywy charytatywne.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Nigeryjscy książęta istnieją naprawdę!

Kto z nas nie spotkał się z niespodziewaną propozycją przekazania nam przez nigeryjskiego księcia okrągłej sumy pieniędzy? Warunek to przelanie „drobnej” kwoty z tytułu opłat manipulacyjnych na konto bankowe podane przez księcia lub jego pełnomocnika.
więcej

PayTel i SelfMaker łączą siły

Pandemia wymusza na przedsiębiorcach przyśpieszenie decyzji na temat unowocześnień w prowadzonych przez nich działalnościach. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom PayTel, Krajowa Instytucja Płatnicza oraz SelfMaker – polska firma zajmująca się działalnością badawczo-rozwojową i produkcyjną, podjęły decyzje o rozpoczęciu współpracy.
więcej

Niemcy: na zakupy musisz się umówić ze sprzedawcą

Od początku aktualnie trwającego lockdownu w Niemczech zamknięta jest większość sklepów. Tak jak w Polsce jakiś czas temu, otwarte są tylko sklepy spożywcze i apteki. Z najnowszych przepisów w Niemczech wynika, że lockdown powinien potrwać co najmniej do 28 marca. Ale będą możliwe zakupy po wcześniejszej rejestracji.