Connect with us

mPay udostępnia weryfikację biometryczną z wykorzystaniem selfie

AKTUALNOŚCI

mPay udostępnia weryfikację biometryczną z wykorzystaniem selfie

mPay udostępnia weryfikację biometryczną z wykorzystaniem selfie

mPay, gdzie inwestorem strategicznym jest Grupa „LEW” S.A., został pierwszym niebankowym podmiotem na rynku, który umożliwił klientom weryfikację biometryczną w postaci potwierdzania tożsamości poprzez tzw. selfie.

– Zweryfikowane konto pozwala korzystać z rozszerzonego katalogu pomocnych na co dzień funkcjonalności – dostępnych obecnie, jak również takich, które pojawią się w niedługim czasie jako pionierskie. Do potwierdzenia tożsamości w aplikacji mPay, dzięki współpracy z renomowanym międzynarodowym partnerem, potrzebny jest dziś jedynie dowód lub paszport (a w przypadku cudzoziemców spoza Unii Europejskiej pozwolenie na pobyt) i smartphone ze sprawnym aparatem fotograficznym – czytamy w komunikacie opublikowanym przez spółkę.

Proces potwierdzania tożsamości, wynikający z przepisów prawa, przebiega w naszej aplikacji szybciej i wygodniej. Bez konieczności robienia przelewu weryfikacyjnego, który bywa dla klientów problematyczny oraz angażujący czasowo. Nasza innowacja jako pierwsze tego typu wdrożenie niebankowe w Polsce, wpisuje się w konsekwentnie realizowaną strategię rozwoju biznesu. Fundamentem działalności mPay jest bowiem, najprościej rzecz ujmując, ułatwianie życia użytkownikom, by oszczędzać ich czas i oferować rozwiązania pomocne na co dzień. W tym roku przed nami jeszcze kilka innowacji, do skorzystania z których przyda się zweryfikowane konto – powiedział prezes mPay Krzysztof Hejduk.

Jak informuje spółka, klienci, po jednorazowym potwierdzeniu tożsamości z wykorzystaniem selfie mogą bezterminowo korzystać z ciągle rozbudowywanego katalogu produktów i usług, które obejmują nie tylko szeroko pojęte usługi transportowe, ale także finanse czy rozrywkę. mPay umożliwia udostępnianie zdeponowanych na platformie środków płatniczych innym użytkownikom czy wypłacać je z m-rachunku lub wspierać inicjatywy charytatywne.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE