mPay udostępnia weryfikację biometryczną z wykorzystaniem selfie

mPay, gdzie inwestorem strategicznym jest Grupa “LEW” S.A., został pierwszym niebankowym podmiotem na rynku, który umożliwił klientom weryfikację biometryczną w postaci potwierdzania tożsamości poprzez tzw. selfie.

mPay, gdzie inwestorem strategicznym jest Grupa “LEW” S.A., został pierwszym niebankowym podmiotem na rynku, który umożliwił klientom weryfikację biometryczną w postaci potwierdzania tożsamości poprzez tzw. selfie.

– Zweryfikowane konto pozwala korzystać z rozszerzonego katalogu pomocnych na co dzień funkcjonalności – dostępnych obecnie, jak również takich, które pojawią się w niedługim czasie jako pionierskie. Do potwierdzenia tożsamości w aplikacji mPay, dzięki współpracy z renomowanym międzynarodowym partnerem, potrzebny jest dziś jedynie dowód lub paszport (a w przypadku cudzoziemców spoza Unii Europejskiej pozwolenie na pobyt) i smartphone ze sprawnym aparatem fotograficznym – czytamy w komunikacie opublikowanym przez spółkę.

Proces potwierdzania tożsamości, wynikający z przepisów prawa, przebiega w naszej aplikacji szybciej i wygodniej. Bez konieczności robienia przelewu weryfikacyjnego, który bywa dla klientów problematyczny oraz angażujący czasowo. Nasza innowacja jako pierwsze tego typu wdrożenie niebankowe w Polsce, wpisuje się w konsekwentnie realizowaną strategię rozwoju biznesu. Fundamentem działalności mPay jest bowiem, najprościej rzecz ujmując, ułatwianie życia użytkownikom, by oszczędzać ich czas i oferować rozwiązania pomocne na co dzień. W tym roku przed nami jeszcze kilka innowacji, do skorzystania z których przyda się zweryfikowane konto – powiedział prezes mPay Krzysztof Hejduk.

Jak informuje spółka, klienci, po jednorazowym potwierdzeniu tożsamości z wykorzystaniem selfie mogą bezterminowo korzystać z ciągle rozbudowywanego katalogu produktów i usług, które obejmują nie tylko szeroko pojęte usługi transportowe, ale także finanse czy rozrywkę. mPay umożliwia udostępnianie zdeponowanych na platformie środków płatniczych innym użytkownikom czy wypłacać je z m-rachunku lub wspierać inicjatywy charytatywne.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

DMSales Leadin pozwala na zweryfikowanie kontrahentów on-line

Podczas Black Week i trwającego w tym roku dłuższego szału wyprzedażowego, możemy łatwo paść ofiarą nieuczciwego przedsiębiorcy i w łatwy sposób stracić nawet całkiem sporo pieniędzy. Bo skoro upragniony 70 calowy telewizor z zestawem kina domowego możemy kupić za 3000 zł taniej, to oferta taka jest – „nie dla idiotów”, jak brzmiało hasło pewnej sieci sprzedającej elektronikę użytkową.