Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.

Żabka wdraża program “Bezpieczeństwo i Higiena +”

Sieć Żabka od kilku lat dynamicznie się zmienia, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów systematycznie podnosi jakość obsługi oraz komfort w dokonywaniu zakupów.  Teraz Żabka idzie o krok dalej i we współpracy z niezależną akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV NORD wdraża unikatowy na rynku program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach o nazwie „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Sklepy Żabka, które pozytywnie przejdą audyt, otrzymają znak BiH+ świadczący o ponadstandardowym zachowaniu m.in. czystości placówek.

Audyt w ramach programu „Bezpieczeństwo i Higiena +” obejmie wszystkie ponad 6400 sklepów Żabka. Nowe placówki będą poddane ocenie nie wcześniej niż po 2 miesiącach od rozpoczęcia działalności. Audytorzy sprawdzą  m.in. czystość sali sprzedaży, mebli oraz pozostałych pomieszczeń, na stoisku Żabka Café czy w otoczeniu sklepu. Zweryfikują również stan techniczny wyposażenia placówek, a także skontrolują, czy zapewniają one środki ochrony osobistej dla klientów i pracowników. Sklepy, które pozytywnie przejdą ocenę, otrzymają znak BiH+, potwierdzający spełnienie wymagań programu.

– Nasi franczyzobiorcy docenili ogromne wsparcie, jakiego im udzieliliśmy w trakcie wybuchu pandemii w kontekście zapewnienia we wszystkich sklepach np. środków dezynfekcyjnych, maseczek, przyłbic itd. Doceniają to klienci, którzy  wybierając zakupy w sklepach Żabka, mogą czuć się bezpiecznie. Mając  świadomość, jak istotnie jest obecnie zachowanie bezpieczeństwa w sklepach podjęliśmy decyzję o przeprowadzeniu w naszych placówkach ponadstandardowego na rynku audytu higienicznego w ramach programu „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Naszym celem jest, aby każdy z nich przeszedł pozytywną ocenę. Znak BiH+ od TÜV NORD jest bowiem dodatkową gwarancją bezpiecznych zakupów i zachowania najwyższych norm higienicznych – mówi Joanna Kasowska, Dyrektor ds. Zarządzania Jakością i Środowiskiem Żabka Polska.

Otrzymanie specjalnego znaku programu „Bezpieczeństwo i Higiena +” oznacza spełnienie przez sieć dodatkowych wymagań w zakresie bezpieczeństwa higienicznego. Jest to jeszcze bardziej istotne w obecnej sytuacji pandemii. Dzięki uzyskaniu pozytywnej oceny oraz otrzymaniu znaku BiH+ wydanego przez TÜV Nord Polska wzrośnie zaufanie do sklepów, które staną się dla klienta jeszcze bardziej przyjaznym miejscem dokonywania zakupów – mówi Aneta Sikorska, Dyrektor Pionu Certyfikacji Żywności w TÜV NORD Polska.

Od marca br. Żabka, dbając o bezpieczeństwo w sklepach, nieustannie przekazuje wszystkim franczyzobiorcom środki ochrony indywidualnej, takie jak: maseczki, płyny do dezynfekcji, rękawiczki czy przyłbice. Sklepy wyposażono także w szyby ochronne z pleksi, stacje do dezynfekcji oraz rękawice czy woreczki foliowe dla klientów, które są dostępne przy wejściu razem ze środkami do dezynfekcji. Klienci są informowani o konieczności zakrywania nosa i ust za pośrednictwem materiałów marketingowych umieszczonych w witrynach sklepów, jak i wewnątrz. Cały czas franczyzobiorcom przekazywane są także informacje o aktualnych zaleceniach WHO oraz Głównego Inspektora Sanitarnego. TÜV NORD Polska działa na rynku polskim od 1993 roku. Firma jest częścią międzynarodowego koncernu TÜV NORD GROUP, będącego liderem na rynku TIC (badań, inspekcji i certyfikacji) i działającego na wszystkich kontynentach od ponad 140 lat. TÜV NORD Polska jest niezależną jednostką, która świadczy usługi z zakresu certyfikacji systemów, osób i produktów, odbiorów technicznych i budowlanych, szkoleń systemowych i biznesowych oraz doradztwa unijnego.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

PayTel i SelfMaker łączą siły

Pandemia wymusza na przedsiębiorcach przyśpieszenie decyzji na temat unowocześnień w prowadzonych przez nich działalnościach. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom PayTel, Krajowa Instytucja Płatnicza oraz SelfMaker – polska firma zajmująca się działalnością badawczo-rozwojową i produkcyjną, podjęły decyzje o rozpoczęciu współpracy.
więcej

Niemcy: na zakupy musisz się umówić ze sprzedawcą

Od początku aktualnie trwającego lockdownu w Niemczech zamknięta jest większość sklepów. Tak jak w Polsce jakiś czas temu, otwarte są tylko sklepy spożywcze i apteki. Z najnowszych przepisów w Niemczech wynika, że lockdown powinien potrwać co najmniej do 28 marca. Ale będą możliwe zakupy po wcześniejszej rejestracji.