Connect with us

Avaya zaprezentowała swoje wyniki finansowe

AKTUALNOŚCI

Avaya zaprezentowała swoje wyniki finansowe

Avaya zaprezentowała swoje wyniki finansowe

Avaya przedstawiła wyniki finansowe za trzeci kwartał roku finansowego. Firma osiągnęła w tym czasie 721 mln USD przychodu i 53 mln USD (wg. standardów GAAP) zysku z działalności operacyjnej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł 187 mln USD i 25,9% przychodów. Firma zawarła 104 transakcje o całkowitej wartości kontraktu przekraczającej 1 mln USD i 7 transakcji o całkowitej wartości kontraktu przekraczającej 10 mln USD.

W tym kwartale osiągnęliśmy wysokie wyniki, które przekroczyły nasze prognozy w zakresie wszystkich monitorowanych wskaźników ― stwierdził Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. – Spółka odnotowała wzrost zarówno w porównaniu z poprzednim kwartałem, jak i rok do roku. Przychody z oprogramowania i usług wyniosły 89% przychodów, czyli pobiły rekord ustanowiony w marcu, przychody cykliczne wyniosły 64% przychodów, co stanowi wzrost o 5 punktów procentowych rok do roku, a przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji wzrosły do 30% w porównaniu z 23% w poprzednim kwartale. Dobre wyniki naszego przedsiębiorstwa to bezpośredni wynik realizacji naszej przemyślanej strategii opracowanej ponad dwa lata temu.

Zainteresowanie naszą ofertą subskrypcji jest duże, od momentu wprowadzenia oferty subskrypcji w I kwartale br. zawarliśmy w tym obszarze transakcje o całkowitej wartości przekraczającej 200 mln USD ― dodał Chirico. Oferta ta wyróżnia firmę Avaya w segmencie korporacyjnym i stanowi odpowiedź na wyraźne potrzeby naszych klientów dotyczące elastyczności, dostępu do najnowszych innowacji oraz bezproblemowej migracji do chmury w dogodnym tempie i czasie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE