Connect with us

Santander Bank Polska z czatbotem

AUTOMATYZACJA

Santander Bank Polska z czatbotem

Santander Bank Polska z czatbotem

Klienci oraz osoby zainteresowane ofertą Santander Bank Polska mogą już porozmawiać z chatbotem o imieniu Santi, o każdej porze dnia i nocy. Rozwiązanie odpowie na potrzeby osób, które chcą się skontaktować z bankiem szybko, w niestandardowych godzinach oraz w obecnych czasach wolą bankować zdalnie.

Z badania przeprowadzonego przez Symetria UX wynika, że większość osób, które miały styczność z chatbotami, ma do nich pozytywny stosunek. 45 proc. respondentów wybiera rozmowę z botem, bo zależy im na natychmiastowym uzyskaniu odpowiedzi.

Santander Bank Polska systematycznie wprowadza udogodnienia w swojej bankowości internetowej i mobilnej, aby były one jak najbardziej użyteczne dla klientów. Dzięki dodatkowemu kanałowi i automatyzacji komunikacji bank zwiększa dostępność Contact Center, a tym samym skraca czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Wirtualny asystent Santandera w czasie rzeczywistym potrafi udzielać odpowiedzi na zadane pytania, sugeruje optymalne rozwiązania i pomaga dotrzeć do konkretnych źródeł informacji.

Porozmawiaj z Santim

Już teraz chatbot Santander Bank Polska odpowie m.in. na pytania o konta osobiste i karty kredytowe dostępne w banku. Ma również informacje na temat zmian, jakie wprowadzono w związku z epidemią koronawirusa. Santi podpowie także, jak można bankować z domu i co się zmieniło w obsłudze kart i ubezpieczeń.

Każda rozmowa z wirtualnym chatbotem ma znaczenie, ponieważ rozpoznaje on pewne wzorce i kataloguje informacje. Dzięki pytaniom, które zadadzą użytkownicy i odpowiednim algorytmom Santi cały czas się uczy i wykorzystuje zdobytą wiedzę tak, by w przyszłości nie można go było niczym zaskoczyć. Do tej pory najczęściej zadawane przez klientów banku pytania dotyczyły m.in.: otwartej bankowości, pakietu wielowalutowego, informacji o koncie dla dziecka oraz kwestii bezpieczeństwa.

Rozmowa z botem przypomina dialog z prawdziwym człowiekiem, ponieważ został on zaprojektowany tak, by być partnerem i dawać realne wsparcie swoim użytkownikom. Z opinii klientów wynika, że jest to wygodne narzędzie do szybkiego uzyskania potrzebnych informacji – „W pełni uzyskałam informacje takie jakie były mi potrzebne. Dziękuję Santi” – komentuje jedna z rozmówczyń chatbota.

Od momentu uruchomienia nowej funkcjonalności z końcem czerwca, Santi poprowadził 2739 rozmów, odpowiedział na 9502 pytania, a średni czas kontaktu z botem wynosił 3 min 38 s.

W przypadku problemów ze zrozumieniem zapytania, Santi poprosi o jego doprecyzowanie, może też wyświetlać przydatne linki lub zaproponować tradycyjną rozmowę z konsultantem.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE