Connect with us

Rating Captain posprząta negatywne opinie w sieci

AUTOMATYZACJA

Rating Captain posprząta negatywne opinie w sieci

Rating Captain posprząta negatywne opinie w sieci

Wrocławski startup Rating Captain i jego twórcy – Mateusz Piwnicki i Karol Bocheński – zamierzają zrewolucjonizować rynek zarządzania opiniami w sieci. Chcą wykorzystać do tego technologię analizy big data i sztuczną inteligencję.

Założona przez nich spółka obsługuje już 50 klientów. Są to najczęściej małe i średniej wielkości sklepy internetowe. Stworzone przez nich narzędzie ma za zadanie pomóc w budowie pozytywnego wizerunku firmy o produktów poprzez podnoszenie jakości procesów w obszarze zarządzania tzw. satysfakcją klientów.  Ale siła stworzonego przez nich narzędzia leży w predykcji zachowań klientów i głębokiej analityce big data.

– Dostarczamy technologię, dzięki której właściciele firm będą podejmować lepsze decyzje marketingowe i sprzedażowe. Dzięki autorskim algorytmom uczenia maszynowego narządzie pozwoli zautomatyzować obsługę negatywnych opinii, a dogłębna analiza ich treści umożliwi natychmiastowe wykrycie elementów wymagających poprawy, związanych np. ze zbyt długim czasem dostawy, sposobem działania strony lub infolinii – wylicza Mateusz Piwnicki.

W lipcu 1 mln zł zainwestował fundusz Czysta3.vc. Pozyskana w ten sposób kwota zostanie w znacznej części zainwestowana w pracę B+R. Spółka Customer Satisfaction AI, do której należy Rating Captain, współpracuje z Uniwersytetem SWPS w zakresie psychologii społecznej i procesów komunikacyjnych oraz naukowcami z Instytutu Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego w obszarze machine learning i big data.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE