Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Speech Analytics

Analityka mowy polega na śledzeniu treści rozmowy pod kątem wcześniej zdefiniowanych słów lub fraz kluczowych. Istnieje analiza mowy on-line, która pozwala na śledzenie i oznaczanie wypowiadanych słów przez konsultanta lub

InteliWISE chce akwizycji

Spółka InteliWISE analizuje aktualnie rynek pod kątem ewentualnej akwizycji dostawcy technologii AI do biznesu. Akwizycja ma na celu pozyskanie rozwiązań, które uzupełniłyby ofertę grupy.

– Transakcja przejęcia spółki Limtel pozwoliła nam na wyjątkowo efektywne kosztowo rozszerzenie naszej oferty – m.in. o oferowanie voicebot’ów. Kupiliśmy rozwiązania za ułamek tego, co musielibyśmy zainwestować w ich rozwój. Kluczowe, że zrealizowaliśmy ją [akwizycję] własnymi środkami, bez zewnętrznego finansowania, zgodnie z naszą strategią stabilnego wzrostu. Analizujemy rynek pod kątem M&A, skupiamy się na ciekawych dostawcach AI dla biznesu, którzy uzupełniliby naszą ofertę. Jednak muszę powiedzieć, że w zalewie nowych podmiotów z szyldem “AI dla biznesu”, bardzo niewiele widzimy podmiotów z racjonalnym, przetestowanym na rynku modelem biznesowym – powiedział agencji ISB News Marcin Strzałkowski, CEO InteliWISE.

Jego zdaniem poziom przyszłych wzrostów w dużym stopniu będzie związany z dynamiką digitalizacji procesów na rynku.

– Działamy na rynku rozwiązań dla biznesu, czyli B2B. Nasze przychody zależą od kondycji przedsiębiorstw, w szczególności dynamiki automatyzacji cyfrowej obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Kluczowe jest zrozumienie, iż wiele dużych czy największych marek ciągle generuje aż 80 – 90% zakupów off-line, w tradycyjnych sklepach lub kanałach. Prognozujemy dalszą migrację tradycyjnej sprzedaży do kanału on-line, a jej dynamika będzie, w dużym stopniu, dyktować wzrosty naszej sprzedaży i przychodów – mówi Strzałkowski.

Prezes InteliWISE nie ukrywa, że w tle za dalszą digitalizacją będzie stała epidemia COVID-19. Zdaniem niezależnych ekspertów w minionych miesiącach wzrosło zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji B2C. Potwierdzają to wyniki spółki. W ostatnim kwartale odnotowała ponad 41% wzrost, osiągając przychody na poziomie 2,36 mln zł.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Amazon planuje uruchomienie Amazon.pl

Amazon ogłasza rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce Amazon.pl. Serwis zapewni polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym biznesom umożliwi dotarcie do większej liczby odbiorców zarówno w Polsce, jak i na świecie.
więcej

Sztuczna inteligencja: trendy na 2021 rok

Analizując nadchodzące trendy w obszarze sztucznej inteligencji (AI), nie można nie zwrócić uwagi na pandemię, która zdominowała ostatni rok i wpłynęła na wszystkie aspekty życia ludzi na całym świecie. Jak wynika z badań Capgemini, ponad połowa firm oferujących usługi finansowe prowadzi prawie 40 proc. interakcji z klientem przy wsparciu AI.