Connect with us

InteliWISE chce akwizycji

AKTUALNOŚCI

InteliWISE chce akwizycji

InteliWISE chce akwizycji

Spółka InteliWISE analizuje aktualnie rynek pod kątem ewentualnej akwizycji dostawcy technologii AI do biznesu. Akwizycja ma na celu pozyskanie rozwiązań, które uzupełniłyby ofertę grupy.

– Transakcja przejęcia spółki Limtel pozwoliła nam na wyjątkowo efektywne kosztowo rozszerzenie naszej oferty – m.in. o oferowanie voicebot’ów. Kupiliśmy rozwiązania za ułamek tego, co musielibyśmy zainwestować w ich rozwój. Kluczowe, że zrealizowaliśmy ją [akwizycję] własnymi środkami, bez zewnętrznego finansowania, zgodnie z naszą strategią stabilnego wzrostu. Analizujemy rynek pod kątem M&A, skupiamy się na ciekawych dostawcach AI dla biznesu, którzy uzupełniliby naszą ofertę. Jednak muszę powiedzieć, że w zalewie nowych podmiotów z szyldem „AI dla biznesu”, bardzo niewiele widzimy podmiotów z racjonalnym, przetestowanym na rynku modelem biznesowym – powiedział agencji ISB News Marcin Strzałkowski, CEO InteliWISE.

Jego zdaniem poziom przyszłych wzrostów w dużym stopniu będzie związany z dynamiką digitalizacji procesów na rynku.

– Działamy na rynku rozwiązań dla biznesu, czyli B2B. Nasze przychody zależą od kondycji przedsiębiorstw, w szczególności dynamiki automatyzacji cyfrowej obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Kluczowe jest zrozumienie, iż wiele dużych czy największych marek ciągle generuje aż 80 – 90% zakupów off-line, w tradycyjnych sklepach lub kanałach. Prognozujemy dalszą migrację tradycyjnej sprzedaży do kanału on-line, a jej dynamika będzie, w dużym stopniu, dyktować wzrosty naszej sprzedaży i przychodów – mówi Strzałkowski.

Prezes InteliWISE nie ukrywa, że w tle za dalszą digitalizacją będzie stała epidemia COVID-19. Zdaniem niezależnych ekspertów w minionych miesiącach wzrosło zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji B2C. Potwierdzają to wyniki spółki. W ostatnim kwartale odnotowała ponad 41% wzrost, osiągając przychody na poziomie 2,36 mln zł.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE