Connect with us

Eversys z nowym projektem finansowanym przez NCBiR

AUTOMATYZACJA

Eversys z nowym projektem finansowanym przez NCBiR

Eversys z nowym projektem finansowanym przez NCBiR

Spółka Eversys, zajmująca się projektowaniem i budową rozwiązań automatyzujących procesy, poinformowała o rozpoczęciu prac nad nowym projektem finansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR).

Przedmiotem projektu jest system wieloetapowego przetwarzania danych satelitarnych w postaci zdjęć i skanów radarowych obserwacji ziemi, którego celem jest automatyczne generowanie produktów analitycznych. W szczególności będzie skupiał się na analizach wykonywanych na potrzeby lokalizowania i mierzenia skutków nagłych zjawisk naturalnych i zarządzania kryzysowego.

System będzie bazował na danych z różnorodnych misji kosmicznych wykorzystując publicznie dostępne repozytoria scen jak dane z programu Copernicus oraz licencjonowanych scenach otrzymanych bezpośrednio od agencji kosmicznych i umieszczonych w systemie. System będzie obsługiwał specyficzne formaty danych różnorodnych misji normalizując je do wspólnej reprezentacji i wykonując wstępną selekcję pod konkretne scenariusze zastosowań.

W kolejnych krokach operacje, które aktualnie wykonywana są manualnie w celu opracowywaniu analiz teledetekcyjnych na potrzeby zostaną zautomatyzowane przez implementację predefiniowanych potoków i metod numerycznych w tym metod eksploracji danych I uczenia maszynowego. Następnie wyniki analiz będą prezentowane w postaci wizualnej w tym zobrazowanej na mapach bazowych I dostępne poprzez interfejs przeglądarkowy dla użytkownika końcowego systemu.

Analizy generowane w ten sposób na żądanie będą nie gorsze jakościowo od opracowywanych aktualnie manualnie raportów, a ich wykonanie będzie możliwe bez bezpośredniego zaangażowania specjalistów od teledetekcji i będzie możliwe do wykonania w znacznie krótszym czasie, co skutecznie zmniejszy koszty tego typu usługi i zwiększy jej grupę potencjalnych odbiorców.

Choć produkt nie jest związany z branżą obsługi klienta, to w niektórych wdrożeniach (np. w firmach ubezpieczeniowych) będzie odgrywał ważne znaczenie przy rozpatrywaniu wniosków o wypłatę odszkodowań.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE