Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Emplocity z trzema wdrożeniami enterprise w II kw.

Mimo spowolnienia budżetowego i zamrożonych budżetów Emplocity zakończyło drugi kwartał aż trzema wdrożeniami u klientów enterprise. Okresy testowania zakończyli Credit Agricole Bank Polska i Polpharma.

Mimo spowolnienia budżetowego i zamrożonych budżetów Emplocity zakończyło drugi kwartał aż trzema wdrożeniami u klientów enterprise. Okresy testowania zakończyli Credit Agricole Bank Polska i Polpharma. 

Za nami trudny okres, ale z optymizmem patrzymy w przyszłość. Okres spowolnienia pozwolił nam na dopracowanie wdrożeń i jeszcze lepsze wsłuchanie się w oczekiwania klientów, a w rezultacie dopasowanie produktu do oczekiwań rekrutujących – komentuje Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity.

Emplocity zaufał kolejny bank. – Wdrożenie usługi Emplobota w Credit Agricole Bank Polska tuż po okresie zupełnego przestoju gospodarczego jest dla nas ogromnym powodem do dumy – dodaje Sobczak.

 Jak lubimy podkreślać: jesteśmy bankiem w 100% cyfrowym i w 100% ludzkim. Chętnie korzystamy z najnowszych rozwiązań technicznych, ale nie zapominamy o ludziach i ich potrzebach. Sztuczna inteligencja i technologie botowe już od kilku lat z powodzeniem pomagają nam sprzedawać kredyty. Teraz przyszedł czas na wsparcie i usprawnienie procesów rekrutacyjnych. Jestem pewna, że dzięki temu nowoczesnemu narzędziu będziemy mogli znaleźć i zatrudnić najlepszych kandydatów do pracy – komentuje Beata Janczur, wiceprezes Credit Agricole odpowiedzialna za zarządzanie zasobami ludzkimi.

Chatbot stworzony przez Emplocity rozmawia z kandydatami i dopasowuje ich do poszczególnych procesów rekrutacyjnych. Kandydaci mogą rozmawiać z chatbotem osadzonym na Messengerze o dowolnej porze, w dowolnie pasującej im lokalizacji, w każdej chwili mogą przerwać rozmowę i w każdej do niej powrócić. Kiedy rozmowa zostanie ukończona chatbot stworzy wirtualny profil, który anonimowo będzie dopasowywał do trwających rekrutacji. Jeśli dopasowanie będzie odpowiednie kandydaci dostaną zaproszenie na spotkania – oczywiście także za pośrednictwem chatbota.

Całość procesu może odbywać się bardzo szybko, a aktywacja niedawno stworzonych funkcji “autoaktywacja” i “autoinvite” jeszcze skraca ten czas. W praktyce, spektrum zautomatyzowanych przez Emplocity działań jest jeszcze szerszy. Platforma nie tylko dokonuje dopasowania i preselekcji kandydatów, ale także wysyła do nich zaproszenia do procesu rekrutacji – uzupełnia Krzysztof Sobczak.

Credit Agricole było już nagradzane za wdrażanie innowacyjnych, opartych o AI rozwiązań. W czerwcu 2019 bank orzymał nagrodę Innowatora Rynku Bankowego od Miesięcznika BANK. Nagroda przyznawana jest najbardziej efektywnym, innowacyjnym bankom, poszukującym najlepszych rozwiązań w obszarze relacji z klientami.

Total
34
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Emplocity wdraża chatbota do komunikacji z kandydatami do pracy

Emplocity, spółka zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zamierzająca w najbliższym czasie przeprowadzić ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, opracowała chatbota Q&A w celu wsparcia bieżących rekrutacji oraz usprawnienia komunikacji z kandydatami.
więcej

Czy superkomputer powstrzyma seksizm w pozyskiwaniu klientów?

IBM wprowadził pakiet narzędzi i usług, które mają uprościć życie reklamodawcom i tym wszystkim, którzy pracują nad pozyskaniem klientów przy użyciu sztucznej inteligencji. Firma rozpoczęła też badania, które mają “nauczyć” sztuczną inteligencję wrażliwości na płeć czy rasę. Jednak bywa, że już dziś SI lepiej rozumie kwestie społeczne, a to człowiek burzy porządek.
więcej

Bot terapeutyczny od Emplocity zadba o psychikę młodych osób

Obawiający się tego, że boty nie mogą sprzedawać muszą zdać sobie sprawę, że oto powstał bot, który ma prowadzić terapię psychologiczną. Emplocity poinformowała, że w najbliższym czasie przeprowadzi ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, wspólnie z Laboratorium Neuronauki Emocji i Centrum Transferu Wiedzy, będącymi częścią SWPS Uniwersytetu Humanistyczno-społecznego.