Connect with us

Emplocity z trzema wdrożeniami enterprise w II kw.

AUTOMATYZACJA

Emplocity z trzema wdrożeniami enterprise w II kw.

Emplocity z trzema wdrożeniami enterprise w II kw.

Mimo spowolnienia budżetowego i zamrożonych budżetów Emplocity zakończyło drugi kwartał aż trzema wdrożeniami u klientów enterprise. Okresy testowania zakończyli Credit Agricole Bank Polska i Polpharma. 

Za nami trudny okres, ale z optymizmem patrzymy w przyszłość. Okres spowolnienia pozwolił nam na dopracowanie wdrożeń i jeszcze lepsze wsłuchanie się w oczekiwania klientów, a w rezultacie dopasowanie produktu do oczekiwań rekrutujących – komentuje Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity.

Emplocity zaufał kolejny bank. – Wdrożenie usługi Emplobota w Credit Agricole Bank Polska tuż po okresie zupełnego przestoju gospodarczego jest dla nas ogromnym powodem do dumy – dodaje Sobczak.

 Jak lubimy podkreślać: jesteśmy bankiem w 100% cyfrowym i w 100% ludzkim. Chętnie korzystamy z najnowszych rozwiązań technicznych, ale nie zapominamy o ludziach i ich potrzebach. Sztuczna inteligencja i technologie botowe już od kilku lat z powodzeniem pomagają nam sprzedawać kredyty. Teraz przyszedł czas na wsparcie i usprawnienie procesów rekrutacyjnych. Jestem pewna, że dzięki temu nowoczesnemu narzędziu będziemy mogli znaleźć i zatrudnić najlepszych kandydatów do pracy – komentuje Beata Janczur, wiceprezes Credit Agricole odpowiedzialna za zarządzanie zasobami ludzkimi.

Chatbot stworzony przez Emplocity rozmawia z kandydatami i dopasowuje ich do poszczególnych procesów rekrutacyjnych. Kandydaci mogą rozmawiać z chatbotem osadzonym na Messengerze o dowolnej porze, w dowolnie pasującej im lokalizacji, w każdej chwili mogą przerwać rozmowę i w każdej do niej powrócić. Kiedy rozmowa zostanie ukończona chatbot stworzy wirtualny profil, który anonimowo będzie dopasowywał do trwających rekrutacji. Jeśli dopasowanie będzie odpowiednie kandydaci dostaną zaproszenie na spotkania – oczywiście także za pośrednictwem chatbota.

Całość procesu może odbywać się bardzo szybko, a aktywacja niedawno stworzonych funkcji “autoaktywacja” i “autoinvite” jeszcze skraca ten czas. W praktyce, spektrum zautomatyzowanych przez Emplocity działań jest jeszcze szerszy. Platforma nie tylko dokonuje dopasowania i preselekcji kandydatów, ale także wysyła do nich zaproszenia do procesu rekrutacji – uzupełnia Krzysztof Sobczak.

Credit Agricole było już nagradzane za wdrażanie innowacyjnych, opartych o AI rozwiązań. W czerwcu 2019 bank orzymał nagrodę Innowatora Rynku Bankowego od Miesięcznika BANK. Nagroda przyznawana jest najbardziej efektywnym, innowacyjnym bankom, poszukującym najlepszych rozwiązań w obszarze relacji z klientami.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE