Connect with us

Booksy przejmuje swojego amerykańskiego konkurenta

AKTUALNOŚCI

Booksy przejmuje swojego amerykańskiego konkurenta

Booksy przejmuje swojego amerykańskiego konkurenta

Booksy, największa i najszybciej rozwijająca się aplikacja do spotkań w branży kosmetycznej, łączy się z amerykańskim konkurentem – firmą GoPanache.

Fuzja z zespołem GoPanache przyspieszy rozwój Booksy i ostatecznie zaowocuje nowymi funkcjami i funkcjonalnością dla usługodawców oraz znacznie szerszym wyborem i różnorodnością dla konsumentów poprzez połączenie 8 milionów użytkowników Booksy z bazą GoPanache liczącą 500 000 osób. Od poniedziałku 3 sierpnia połączone biznesy będą oficjalnie działać pod marką Booksy, natomiast dostawcy usług GoPanache zostaną zaproszeni na platformę Booksy w najbliższych miesiącach.

– GoPanache był jednym z naszych najbardziej inspirujących rywali. Jestem bardzo podekscytowany, że jesteśmy teraz jednym, spójnym zespołem. Fuzja pozwala nam wzmocnić naszą pozycję na rynku i nadal dążyć do szybkiego wzrostu. Dzięki niesamowitemu odbiciu jesteśmy widząc w obszarze spotkań po spowolnieniu spowodowanym pandemią, uważamy, że ta fuzja to dopiero początek konsolidacji rynku aplikacji do umawiania się na spotkania i cieszymy się, że możemy kontynuować rozmowy z innymi partnerami w tym obszarze. – powiedział CEO Booksy, Stefan Batory.

Założyciel GoPanache, Neal Flowers, nie może się doczekać, aby zobaczyć, jakie nowe możliwości pojawią się w branży dzięki nowemu zespołowi. – Dziś cieszymy się, że możemy połączyć siły z Booksy i zapewnić naszym usługodawcom niesamowite możliwości, czy to poprzez pozyskanie nowych klientów, czy też dostęp do nowych funkcji, które będziemy wspólnie budować w nadchodzących miesiącach. Jestem przekonany, że nasze klienci będą zachwyceni możliwościami Booksy. – skomentował Neal Flowers.

Zespół Booksy i GoPanache będzie pracował nad aktualizacją aplikacji, która ma za zadanie będzie lepiej służyć zarówno właścicielom salonów, jak i niezależnym wykonawcom. Zaktualizowana platforma ma zostać wydana jesienią 2020 roku. Strony nie ujawniają szczegółów umowy konsolidacyjnej.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE