Connect with us

Ruszyła infolinia w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

Ruszyła infolinia w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego

Ruszyła infolinia w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego

W piątek 24 lipca o 8:00 rano Zakład Ubezpieczeń Społecznych uruchomił specjalną całodobową infolinię. Pod numerem telefonu 22 11 22 111 można uzyskać informacje na temat Polskiego Bonu Turystycznego.

Jak tłumaczy prezes ZUS – Gertruda Uścińska, w ciągu pierwszych czterech godzin działania infolinii konsultanci odebrali ponad 1 tys. połączeń.

Konsultanci specjalnej infolinii udzielają informacji osobom, które chcą skorzystać z Polskiego Bonu Turystycznego oraz podmiotom turystycznym, które chcą przystąpić do programu. Wyjaśniają wątpliwości dotyczące między innymi prawa do bonu – tłumaczy prof. Gertruda Uścińska.

Obsługa bonu będzie odbywać się na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Obecnie dobiegają końca przygotowania do wdrożenia oprogramowania. Uprawnionych do skorzystania jest 6,5 mln dzieci.

Cieszymy się, że rusza infolinia ZUS i zachęcamy wszystkich do dowiadywania się na temat programu, w tym podmioty organizujące imprezy turystyczne oraz świadczące usługi hotelarskie. Już niedługo, bo na początku sierpnia, z bonu będzie mogło skorzystać aż 6,5 mln polskich dzieci – mówi Robert Andrzejczyk, prezes POT.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE