Connect with us

Emplobot wspiera rekrutację w MetLife

ZASOBY LUDZKIE

Emplobot wspiera rekrutację w MetLife

Emplobot wspiera rekrutację w MetLife

MetLife uruchamia Emplobota – innowacyjne narzędzie, które wspiera i ułatwia rekrutację do sieci sprzedaży agencyjnej. 

Każda osoba zainteresowana karierą doradcy ubezpieczeniowego MetLife, może teraz w szybki i prosty sposób porozmawiać na temat pracy z botem przez Messengera. Rozwiązanie, przygotowane przez Emplocity, wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego, dzięki czemu bot jest w stanie zaangażować się w rozmowę i zapytać kandydata o kluczowe informacje, takie jak doświadczenie zawodowe czy umiejętności. Sama rozmowa jest bardzo prosta. Kandydaci zainteresowani pracą mogą się kontaktować o każdej porze, z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego. 

Emplobot nie tylko wyręcza firmę w pierwszym kontakcie z kandydatem, ale, dzięki zastosowanym rozwiązaniom, potrafi również dopasować profil kandydata do aktualnie prowadzonej rekrutacji. Osobom zainteresowanym pracą umożliwia z kolei prostą i szybką drogę aplikowania, bez konieczności tworzenia i wysyłania CV.

Zależało nam na tym, aby udostępnić osobom zainteresowanym pracą w sprzedaży agencyjnej MetLife prostą i szybką drogę aplikowania. Ponieważ praca doradcy ubezpieczeniowego to bardzo odpowiedzialny i wymagający zawód, chcieliśmy również wesprzeć naszych dyrektorów agencji we wstępnej selekcji odpowiednich kandydatów. Dzięki Emplobotowi będziemy mogli znacznie skrócić  i uprościć cały proces, a także wzmocnić pozytywny wizerunek MetLife jako pracodawcy – mówi Magdalena Brzozowska-Tomczyk, Dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife.

Emplobot jest dostępny na stronie internetowej MetLife oraz na portalach z ofertami pracy, takich jak np. pracuj.pl. W ramach zaplanowanych na lipiec dwóch kampanii rekrutacyjnych ogłoszenia z botem będą również zamieszczane w formie postów w social mediach Emplocity i MetLife.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE