Connect with us

Sztuczna inteligencja wesprze prace fintechowych BOK-ów

TECHNOLOGIE

Sztuczna inteligencja wesprze prace fintechowych BOK-ów

Sztuczna inteligencja wesprze prace fintechowych BOK-ów

AI Busters oferuje swoim klientom rozwiązanie przyspieszające działania i zmniejszające koszt biur obsługi klienta. Na rynku wartym ponad 987 000 000 $ Spółka w krótkim czasie pozyskała współpracę z czołówką polskiego fintech. Dalszy rozwój wsparła milionowa inwestycja funduszu YouNick Mint.

AI Busters, wykorzystując autorskie rozwiązania do zaawansowanej analizy językowej,  automatyzuje i ulepsza procesy obsługi klienta, wspierające codzienne działanie BOK-ów. Firmy korzystające z rozwiązania spółki nie tylko zmniejszają koszt prac ale przede wszystkim zwiększają jej jakość, co przekłada się na zadowolenie osób poszukujących wsparcia w kontakcie z konsultantem. Również dla ostatnich AI Busters dostarcza wartość: rezygnując z wykonywania rutynowych, powtarzalnych działań, pracownicy mogą skupić się na bardziej satysfakcjonujących aktywnościach. To z kolei przyczynia się do zmniejszenia rotacji kadrowej i wpływa pozytywnie na morale oraz wskaźnik zachowań innowacyjnych i twórczych w firmach.

Spółka, mimo krótkiej historii, cieszy się popularnością wśród podmiotów z sektora fintech, dla którego szczególnie ostatnio efektywny kontakt z klientem jest kluczem do sukcesu. Współpracuje m.in. z największym komercyjnym bankiem w Polsce, wspierając go przy  inteligentnej kategoryzacji i analizie wiadomości, usprawniając obsługę w pierwszych krokach procesu. Dalszy rozwój zdecydował się wesprzeć fundusz inwestycyjny YouNick Mint.

– Identyfikacja potrzeb i problemów klientów w masowej komunikacji online to jedno z najważniejszych wyzwań dla współczesnych organizacji. Technologie automatyzacji procesów biznesowych zakresie cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a AI Busters posiada ogromny potencjał w tym zakresie. W dobie przyspieszającej transformacji cyfrowej, na rozwiązania spółki powinna zwrócić każda firma rozwijająca swoje kompetencje w domenie komunikacji cyfrowej i obsłudze klienta – mówi Rafał Roszak, Investment Director w YouNick Mint.

YouNick Mint, wspiera już takie podmioty z sektora RPA jak 2040.io czy DeepBrand. Inwestycja została dokonana przy wsparciu funduszy z programu Bridge Alfa Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.

To bardzo dobry moment dla AI Busters na otrzymanie funduszy inwestycyjnych. Ostatnie miesiące poświęciliśmy na strategiczne partnerstwa i współprace w branży bankowej i ubezpieczeniowej. Inwestycja takżę potwierdza zaufanie do nas i jest dobrą wiadomością dla naszych Partnerów biznesowych. Bardzo się cieszymy, że mamy na pokładzie inwestora, który w swoim portfelu posiada spółki o podobnym profilu do naszej działalności. – mówi Norbert Fijałek, Co-founder AI Busters

Zespół AI Busters otrzymał wyróżnienie specjalne w konkursie Mikroprzedsiębiorca Roku 2019, którego Partnerem Merytorycznym jest Fundacja Bankowa im. Leopolda Kronenberga (Citi Handlowy). AI Busters znalazło się w gronie 30 z 300 najwyżej ocenionych firm. Kapitał pomoże stworzyć AI Busters m.in. nowe funkcjonalności, które dalej zwiększą skuteczność rozwiązania oraz poszerzyć model biznesowy o SaaS dla sektora MŚP.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE