Sprzedawca, czyli wierzchołek sprzedażowej góry lodowej

Total
43
Shares
Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Człowiek czy maszyna?

Dla większości managerów tematyka sztucznej inteligencji i automatyzacji nie jest już czymś zupełnie obcym. Ciągle jednak nie wiemy dużo, bo i nie było dotychczas dużo zakończonych sukcesem wdrożeń. Wojciech Glapa opowie o tym na czym powinniśmy opierać swój biznes, na czym powinniśmy skupić się wdrażając elementy AI (SI).
więcej

Działanie w duchu SIX SIGMA: czy to się opłaca?

Tomasz Bartkowicz, od lat związany z procesami obsługi klienta w największych instytucjach finansowych opowiada o tym jak działać w duchu strategii 6 sigma. Czym jest owa 6 sigma? Six sigma oznacza, że istnieje 6 odchyleń standardowych. Co to oznacza w procesach obsługi klientów? Przekonajcie się sami!
więcej

Najprostsza strategia CX w czasach VUCA: klient w centrum uwagi?

Jaka jest najprostsza strategia customer experience w czasach VUCA? Okazuje się, że nie taka, która ma w sobie klienta w centrum uwagi. Powinniśmy być bardziej przygotowani na częste zmiany, bo to one są z całą pewnością najważniejszym wyzwaniem dla całej naszej branży. Branży, która na co dzień spotyka się z koniecznością wprowadzania dynamicznych zmian. Obejrzyj cały (prawie 50 min) wykład Marzeny Sawickiej na CCF2020.