Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ASA

Inaczej Average Speed Answer - jedna z miar SL, średni czas odbierania połączeń. Wartość wyrażana w sekundach, liczona na dwa sposoby: od zestawienia połączenia z IVR, do odebrania telefonu przez

Kolejne udogodnienie dla klientów Santander

W Santander Bank Polska można założyć firmę bez wychodzenia z domu, poprzez usługi Santander internet. Klienci planujący własny biznes w kilku prostych krokach rozpoczną działalność gospodarczą, założą konto firmowe i będą mogli również zarządzać finansami w bankowości Mini Firma.

Santander Bank Polska rozwija swoje produkty i usługi z myślą o ułatwianiu codziennego bankowania klientom, także tym, którzy dopiero zakładają swój biznes. Bank wprowadził rejestrację jednoosobowej działalności gospodarczej w CEiDG poprzez bankowość internetową. Usługa dostępna jest dla klientów indywidualnych w bankowości internetowej Santander internet. Złożenie wniosku odbywa się całkowicie online – bez wizyty w urzędzie, bez wizyty kuriera, bez konieczności weryfikacji wideo ani przelewem.

Wraz z rejestracją firmy klienci otworzą „Konto Firmowe Godne Polecenia” w specjalnej promocji oraz usługi bankowości internetowej Mini Firma, do zarządzania finansami online.

Jak wskazują aktualne dane Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej, choć w czasie pandemii liczba nowo zakładanych firm jest mniejsza niż jeszcze na początku bieżącego roku, to nadal rejestrowanych jest wiele nowych podmiotów: w kwietniu br. 13 521 firm, a  w maju działalność rozpoczęły już 22 274 firmy.

 – Świetnie rozumiemy z jakimi wyzwaniami mierzą się osoby, które po raz pierwszy zakładają działalność gospodarczą. Chcemy ułatwiać klientom ten proces tak, aby był wygodny i możliwy do przeprowadzenia bez wychodzenia z domu. Proponujemy ponadto rozwiązania, które pomagają w zarządzaniu firmą na co dzień – nowoczesne konto, a także usługi m.in. eKsięgowości czy Kantoru Santander. W krótkim czasie z możliwości założenia firmy online w naszym banku skorzystało już ponad 500 nowych przedsiębiorców – podkreśla Mateusz Hammer, menedżer segmentu MŚP w Santander Bank Polska.

Dla klientów zainteresowanych założeniem firmy online Bank przygotował na stronie internetowej specjalnie opracowany niezbędnik. Znajdują się tam informacje o tym, co jest potrzebne do wypełnienia wniosku oraz jakie warunki trzeba spełnić, by założyć firmę. https://www.santander.pl/firma

Dodatkowo, podczas wypełniania wniosku klienci mogą skorzystać z bezpłatnej, telefonicznej porady eksperta księgowego inFakt, który wyjaśni wątpliwości dotyczące zawartości wniosku i prawnej strony procesu zakładania firmy.

 – To kolejne rozwiązanie Santander Bank Polska, którego celem jest zwiększenie dostępności produktów finansowych dla wszystkich grup klientów, tym razem dla nowo powstających firm. Takie działania sprawiają, że w jeszcze większym stopniu możemy wywiązywać się ze swojej obietnicy Banku Jaki Chcesz. Wsłuchujemy się w potrzeby przedsiębiorców. W obecnej sytuacji dla naszych klientów najważniejsza jest możliwość realizowania codziennych potrzeb związanych z bankowaniem zdalnie. Firmy doceniają także proponowane im przez nas działania ułatwiające przetrwanie kryzysu – m.in. obniżanie i znoszenie części opłat czy subwencje w ramach tarczy antykryzysowej – dodaje Mateusz Hammer.

Usługa jest dostępna dla klientów indywidualnych, będących pełnoletnimi obywatelami polskimi. Aby z niej skorzystać potrzebny jest aktualny dowód osobisty i profil zaufany, którym klient „podpisze” wniosek. Firma i konto są aktywne nawet już następnego dnia roboczego.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

EFL upraszcza język komunikacji z klientami

EFL wprowadza nowe wzory dokumentów, w których stawia na bardziej zrozumiały dla klienta język i przyjazną szatę graficzną. Zmiany obejmują wszystkie dokumenty, które pojawiają się przy zawarciu umowy. To kolejna inicjatywa leasingodawcy w jubileuszowym roku 30-lecia działalności. Firma zachęca również klientów do przejścia na elektroniczną fakturę.
więcej

Klient Alior Banku w centrum uwagi…voicebota

Alior Bank uruchomił głosową asystentkę infolinii, która ma usprawnić kontakt z klientami. Bank zapowiada, że kompetencje i umiejętności voicebota będą systematycznie rozwijane, tak aby większość spraw, w tym pozyskiwanie informacji, można było zrealizować zdalnie. To kolejne działanie instytucji, które pozwoli na jeszcze szybsze odpowiadanie na potrzeby użytkowników.
więcej

Alior Bank stawia na cyfryzację usług

Alior Bank chce przenieść większość swojej sprzedaży do kanałów cyfrowych. Bank chce postawić wszystko na jedną kartę i być jeszcze bardziej cyfrowy. Ma w tym celu pomóc m.in. wideoweryfikacja, zdalne bankowanie i rozwój mobile. Czym jeszcze zaskoczy Alior? Opowie o tym Iwona Duda, wiceprezes zarządu Alior Banku.
więcej

UOKiK zmusił UPC do rekompensaty dla klientów

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał UPC Polska do zakończenia szkodliwej dla konsumentów praktyki oraz przyznania im rekompensaty – decyzja jest prawomocna. Przedsiębiorca, który oferuje do umowy dodatkowo płatne usługi musi uzyskać wyraźną zgodę konsumenta na ich aktywację.