Connect with us

Poczta Polska przeniesie do Play

TELEKOMUNIKACJA

Poczta Polska przeniesie do Play

Poczta Polska przeniesie do Play

Poczta rozszerza swoją gamę usług wprowadzając wspólnie z Play możliwość przeniesienia numeru telefonu. To już kolejna usługa – po sprzedaży starterów, możliwości doładowań i rejestracji kart SIM, jaką Play wspólnie z Pocztą Polską uruchamia w sieci ponad 4500 placówek pocztowych.

Klienci korzystający z telefonów komórkowych mogą od początku lipca przenosić swoje numery do sieci Play w placówkach Poczty Polskiej. Operator pocztowy  każdy rodzaj przenoszonego numeru zarejestruje w formie oferty przedpłaconej, czyli jako prepaid. Aby przenieść swój dowolny numer do Play, wystarczy złożyć jeden wniosek w wybranej placówce pocztowej. Procedura trwa kilka minut, a do jej dopełnienia potrzebne są jedynie telefon z numerem, który klient chce przenieść oraz dowód osobisty. W przypadku cudzoziemców paszport lub karta stałego pobytu lub dowód osobisty UE. Składający wniosek podaje adres poczty elektronicznej, na który otrzyma potwierdzenie przeniesienia numeru. Oferta dostępna jest wyłącznie dla klientów indywidualnych.

Placówki pocztowe od dawna są miejscem, w którym świadczone są różnorodne usługi. Klienci Poczty mogą skorzystać z usług bankowych, ubezpieczeniowych, a także kupić upominek, starter lub czy doładować kartę SIM. Od 2016 roku w placówkach Poczty Polskiej klienci zarejestrowali ponad 400 tysięcy numerów telefonicznych.  W 2019 r. było to ponad  44 tys. numerów telefonów zarejestrowanych w sieci Play, a w pierwszym półroczu 2020 r. już ponad 113 tysięcy. U wszystkich operatorów w 2020 r. na poczcie zostało zarejestrowanych  ponad 146 tys. numerów.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE