Connect with us

Getin Noble Bank z najlepszą wielokanałową obsługą klienta

IN-HOUSE

Getin Noble Bank z najlepszą wielokanałową obsługą klienta

Getin Noble Bank z najlepszą wielokanałową obsługą klienta

23 czerwca redakcje Bankier.pl i „Pulsu Biznesu” ogłosiły wyniki 11. edycji rankingu Złoty Bankier, największego badania sektora bankowego w Polsce. Najlepszą wielokanałową jakość obsługi i tytuł Złotego bankiera ma Getin Noble Bank. Banki konkurowały ze sobą o miano najlepszego w 10 kategoriach. Tegoroczne analizy prowadzono, uwzględniając potrzeby różnych grup wiekowych klientów.

Przez trzy miesiące tego roku podmioty zaangażowane w realizację rankingu Złoty Bankier prowadziły drobiazgowe badania w swoich obszarach. Tajemniczy klienci zrealizowali 950 wizyt w 14 bankach, zakładając przy tym ponad 80 kont osobistych. Dodatkowo zainicjowali 840 zdalnych kontaktów z doradcami bankowymi przez telefon i internet. 60 dni trwał audyt systemów bankowości elektronicznej, w tym czasie sprawdzano m.in. podatność serwisów na awarie, które ograniczają klientom dostęp do usług banków.

W kategorii głównej „najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” wygrał i miano Złotego Banku otrzymał Getin Noble Bank. – To jedyny bank, który w tegorocznym rankingu zaprezentował tak wyrównany i wysoki poziom obsługi we wszystkich kanałach podlegających ocenie: formularz www, infolinia, oddział. Na każdym kroku spotykaliśmy doradców i konsultantów bardzo zaangażowanych, skoncentrowanych na problemach i ich rozwiązaniu. Sposób podejścia, forma komunikacji, przekazywany zakres informacji szczególnie dobrze zostały odebrane przez klientów najmłodszych, dopiero wkraczających w „bankowy świat” – podsumowują eksperci odpowiedzialni za tę część badania.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE