Connect with us

1,8 tys. osób uzyskało wsparcie psychologiczne na infolinii NFZ

OUTSOURCING

1,8 tys. osób uzyskało wsparcie psychologiczne na infolinii NFZ

1,8 tys. osób uzyskało wsparcie psychologiczne na infolinii NFZ

Od początku kwietnia br Telefoniczna Informacja Pacjenta prowadzona przez outsourcingowe CCIG na zlecenie NFZ obsłużyła 1,8 tys. połączeń telefonicznych w sprawie wsparcia psychologicznego. Telefonujący pacjenci otrzymują wsparcie psychologiczne związane ze skutkami pandemii.

– Od 6.04 na naszej infolinii #TIP można uzyskać wsparcie psychologiczne. Obsłużyliśmy już ponad 1800 połączeń. Średni czas rozmowy to 20 min, czas oczekiwania – 11 s. Najczęściej szukamy wsparcia związanego ze skutkami pandemii: osamotnienie, powrót do pracy, trudności w relacjach – poinformował Adam Niedzielski, prezes NFZ.

Jak podaje Polska Agencja Prasowa, konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta udzielają porad w sprawach medycznych, ale także tych związanych z epidemią. Dzwoniący mogą też prosić o przełączenie rozmowy do psychologa dyżurującego przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Ta szczególna forma pomocy skierowana jest do osób w kryzysie emocjonalnym, które np. odczuwają stres lub lęk wywołany sytuacją związaną z koronawirusem.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE