Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Voicetel Communications zmienia nazwę

Zwyczaje Walne Zgromadzenie Voicetel Communications S.A. zwołane przez Zarząd spółki na 26 czerwca ma podjąć decyzję o zmianie nazwy spółki. Projekt uchwały zakłada zmianę §2 Statutu Spółki i zmianę nazwy z Voicetel Communications S.A. – na Vee S.A.

Nowa nazwa obowiązywać ma od chwili publikacji zmienionych danych w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Według nieoficjalnych informacji zmiana podyktowana jest ujednoliceniem komunikacji spółki z otoczeniem z uwagi na konsolidację strategii produktowej spółki i nie ma wpływu na jakość oraz zakres oferowanych przez spółkę rozwiązań z obszaru wspierania procesów obsługi klienta z wykorzystaniem stworzonej przez Voicetel technologii Brilliance.

Z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że zmiana nazwy zapowiada początek konkretnych działań związanych z komercjalizacją pudełkowego rozwiązania dla firm oraz start prac nad opracowaniem rozwiązania dla klientów indywidualnych.

Poprosiliśmy spółkę o komentarz w tej sprawie – otrzymaliśmy zapewnienie, że szczegóły zostaną przedstawione w ciągu kilku najbliższych dni.

Total
5
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.
więcej

Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.
więcej

Netia rozpoczyna współpracę z Zenifero

Zarząd spółki TenderHut S.A. poinformował o podpisaniu umowy między Zonifero S.A., spółką zależną należącą do Grupy a liderem rynku telekomunikacyjnego Netia S.A.. Współpraca będzie opierać się na modelu „white label”, czyli w tym przypadku na sprzedaży rozwiązań Zonifero w brandingu i pod marką partnera handlowego, spółki Netia.
więcej

Wizualizacje w umowach? Prawo ma być przejrzyste i pomagać

Design thinking, sztuczna inteligencja, badanie potrzeb i doświadczeń użytkowników mają zrewolucjonizować rynek prawniczy. Coraz więcej firm dąży do jak największego uproszczenia swoich działań prawnych. Również sądy szukają sposobów, żeby być miejscem bardziej przyjaznym i dostępnym dla petentów.