Connect with us

Voicetel Communications zmienia nazwę

AKTUALNOŚCI

Voicetel Communications zmienia nazwę

Voicetel Communications zmienia nazwę

Zwyczaje Walne Zgromadzenie Voicetel Communications S.A. zwołane przez Zarząd spółki na 26 czerwca ma podjąć decyzję o zmianie nazwy spółki. Projekt uchwały zakłada zmianę §2 Statutu Spółki i zmianę nazwy z Voicetel Communications S.A. – na Vee S.A.

Nowa nazwa obowiązywać ma od chwili publikacji zmienionych danych w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Według nieoficjalnych informacji zmiana podyktowana jest ujednoliceniem komunikacji spółki z otoczeniem z uwagi na konsolidację strategii produktowej spółki i nie ma wpływu na jakość oraz zakres oferowanych przez spółkę rozwiązań z obszaru wspierania procesów obsługi klienta z wykorzystaniem stworzonej przez Voicetel technologii Brilliance.

Z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że zmiana nazwy zapowiada początek konkretnych działań związanych z komercjalizacją pudełkowego rozwiązania dla firm oraz start prac nad opracowaniem rozwiązania dla klientów indywidualnych.

Poprosiliśmy spółkę o komentarz w tej sprawie – otrzymaliśmy zapewnienie, że szczegóły zostaną przedstawione w ciągu kilku najbliższych dni.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE