Connect with us

Złota Słuchawka 2020 rozstrzygnięta!

AKTUALNOŚCI

Złota Słuchawka 2020 rozstrzygnięta!

Złota Słuchawka 2020 rozstrzygnięta!

Przed chwilą Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego SMB rozstrzygnęło tegoroczną edycję konkursu Złota Słuchawka 2020. Prezentujemy pełną listę zwycięzców tegorocznej edycji. Wszystkim nominowanym, wyróżnionym a najbardziej zwycięzcom gratulujemy!

Najlepszy zespół CC

Zwycięzca:

Zespół Nowoczesnych Kanałów Komunikacji
Pekao Direct Sp. z o.o.​

Wyróżnienia:

  • Zespół Statusu Szkody i Świadczenia; Centrum Zdalnej Obsługi Klienta PZU, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna (PZU SA)​
  • Jestem z papieru – zespół telesprzedaży publikacji papierowych, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Najlepszy zespół wspierający CC

Zwycięzca:

Zespół szkoleń i rozwoju II
Alior Bank

Wyróżnienie:

Departament Zarządzania Doświadczeniem Pracowników – Pekao Direct Sp. z o.o.

Najlepszy Team Lider Contact Center

Zwycięzca:

Jerzy Szajnar
Orange Polska S.A.


Wyróżnienie:

Ireneusz Furmański, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wewnętrzne Doskonalenie organizacji CC

Zwycięzca:
brak przyznanej nagrody

Wyróżnienie:

            Bank Millenium – Śniadanie Mistrzów

Doskonała komunikacja z klientami

Zwycięzca:

Strefa Silver Innogy
Innogy Polska

            Wyróżnienie:

            Bank Millenium – Crisis Team

Razem – projekty z wykorzystaniem outsourcing contact center

Zwycięzca:

Projekt ECE „eTOR – electronic Turnover Reporting
Voice Contact Center

Nagroda specjalna Najlepszy PraCCodawca

Zwycięzca:

Pekao Direct Sp. z o.o.

Nagroda specjalna Technologia doskonaląca działalność Contact Center

Zwycięzca:

Max – IVR i droga do Doradców – organizacja pracy CC
Orange Polska

Wyróżnienie:

Talkie.ai – Pragmatists Sp.z o. o. Sp.k

Nagroda specjalna CC w marketingu zintegrowanym

Zwycięzca:

Biuro obsługi klienta VOLVO
Voice Contact Center Sp. z o.o.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE