Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

grafik

lub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny - rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania grafiku może służyć oprogramowanie WFM.

Nationale-Nederlanden wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID

Klienci Nationale-Nederlanden mogą już korzystać z usługi mojeID. Zdalna weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem usługi zarządzanej przez KIR sprawia, że dostęp do kont użytkowników systemu n-serwis i korzystanie z nich są jeszcze wygodniejsze i bezpieczniejsze.

W Nationale-Nederlanden klienci mogą weryfikować swoją tożsamość w usłudze n-serwis, wykorzystując mojeID, zarówno przy rejestracji, jak i w przypadku konieczności odzyskania dostępu do konta. Tożsamość użytkownika będzie potwierdzana przez tzw. dostawcę tożsamości, czyli zaufany podmiot, który wcześniej zweryfikował dane klienta, np. bank prowadzący jego rachunek.

mojeID to bezpieczne narzędzie służące do potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych
i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego potwierdzania danych w punkcie obsługi czy umawiania się z kurierem. Pozwala zalogować się do portalu dostawcy usługi lub urzędu w sposób, który jednoznacznie potwierdza tożsamość danej osoby. mojeID to ogromne ułatwienie w procesie przenoszenia usług do świata cyfrowego.

Praktycznie w każdym aspekcie funkcjonowania gospodarki można zaobserwować przyspieszenie w rozwijaniu i udostępnianiu usług cyfrowych. Coraz więcej spraw chcemy i możemy załatwiać online, przy pomocy kilku kliknięć. Aby możliwe było bezpieczne i efektywne dostarczanie usług w modelu zdalnym, potrzebne jest sprawdzone narzędzie weryfikacji tożsamości użytkownika. Taką funkcję spełnia mojeID. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy z Nationale-Nederlanden możliwe będzie poszerzenie gamy usług cyfrowych, dostępnych dla klientów firmy – podkreśla Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR.

Jednym z filarów rozwoju Nationale-Nederlanden jest inwestycja w nowoczesne technologie. Nasze działania są nakierunkowane na digitalizację procesów sprzedażowych i obsługowych, dlatego naturalnym krokiem było udostępnienie naszym klientom usługi mojeID. Jesteśmy przekonani, że użytkownicy n-serwisu docenią wygodę i komfort, a przede wszystkim bezpieczeństwo, z jakim od teraz będą mogli potwierdzać swoją tożsamość online – mówi Grzegorz Cugier, Menedżer ds. Produktów i Procesów Online z Nationale-Nederlanden.

Usługa mojeID została uruchomiona w czerwcu 2019 r. Od tego czasu stale zwiększa się liczba dostawców usług, czyli firm, które pozwalają swoim klientom potwierdzać tożsamość online. W ten sposób można już uzyskać dostęp do swoich danych medycznych, zawrzeć umowę na dostawę gazu czy zaaplikować o przyznanie karty kredytowej.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

EFL upraszcza język komunikacji z klientami

EFL wprowadza nowe wzory dokumentów, w których stawia na bardziej zrozumiały dla klienta język i przyjazną szatę graficzną. Zmiany obejmują wszystkie dokumenty, które pojawiają się przy zawarciu umowy. To kolejna inicjatywa leasingodawcy w jubileuszowym roku 30-lecia działalności. Firma zachęca również klientów do przejścia na elektroniczną fakturę.
więcej

Klient Alior Banku w centrum uwagi…voicebota

Alior Bank uruchomił głosową asystentkę infolinii, która ma usprawnić kontakt z klientami. Bank zapowiada, że kompetencje i umiejętności voicebota będą systematycznie rozwijane, tak aby większość spraw, w tym pozyskiwanie informacji, można było zrealizować zdalnie. To kolejne działanie instytucji, które pozwoli na jeszcze szybsze odpowiadanie na potrzeby użytkowników.
więcej

Alior Bank stawia na cyfryzację usług

Alior Bank chce przenieść większość swojej sprzedaży do kanałów cyfrowych. Bank chce postawić wszystko na jedną kartę i być jeszcze bardziej cyfrowy. Ma w tym celu pomóc m.in. wideoweryfikacja, zdalne bankowanie i rozwój mobile. Czym jeszcze zaskoczy Alior? Opowie o tym Iwona Duda, wiceprezes zarządu Alior Banku.
więcej

UOKiK zmusił UPC do rekompensaty dla klientów

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał UPC Polska do zakończenia szkodliwej dla konsumentów praktyki oraz przyznania im rekompensaty – decyzja jest prawomocna. Przedsiębiorca, który oferuje do umowy dodatkowo płatne usługi musi uzyskać wyraźną zgodę konsumenta na ich aktywację.