Connect with us

Telefon na abonament – przedłużyć umowę, czy zmienić operatora? Porady

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Telefon na abonament – przedłużyć umowę, czy zmienić operatora? Porady

Telefon na abonament – przedłużyć umowę, czy zmienić operatora? Porady

Posiadacze telefonów komórkowych na abonament średnio co dwa lata stają przed wyborem – zostać u obecnego operatora czy jednak zmienić sieć? Sprawdź, na co zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji.

Telefon na abonament to praktyczne rozwiązanie wybierane przez wiele osób. Wśród jego zalet wymienia się m.in. liczne usługi w ramach stałej ceny oraz możliwość testowania różnych modeli urządzeń. Umowa z operatorami trwa średnio dwa lata, a po upłynięciu tego okresu można bez żadnych konsekwencji zdecydować o przedłużeniu lub odstąpieniu od niej. Każda z wymienionych opcji ma zarówno wady, jak i zalety.

Przedłużyć umowę czy zmienić operatora? Co wybrać?

Jeśli jesteś zadowolony z usług operatora sieci komórkowej, z której obecnie korzystasz, istnieje duża szansa, że zdecydujesz się na przedłużenie umowy. Oto największe zalety takiego rozwiązania:

  • operatorzy często przygotowują atrakcyjne oferty dla stałych klientów, aby ich przekonać do przedłużenia umowy;
  • masz możliwość wyboru kolejnego, atrakcyjnego urządzenia bez konieczności dopłaty;
  • oferty Internetu mobilnego są coraz korzystniejsze, więc przy podpisaniu kolejnej umowy możesz liczyć na jeszcze lepsze warunki;
  • jako stały klient możesz negocjować warunki kolejnej umowy;
  • uczestnicy Programu PAYBACK mogą zyskać dodatkowe punkty, przedłużając umowę u wybranych operatorów. 

Niektórzy użytkownicy mają negatywne doświadczenia z operatorami wybranych sieci lub nie są do końca zadowoleni ze świadczonych usług. W tej sytuacji najlepszym wyjściem jest zmiana sieci, która niesie ze sobą:

  • promocyjną ofertę – nowi klienci mogą liczyć na bardzo korzystne warunki, np. przez kilka miesięcy płacą jedynie symboliczną kwotę za abonament;
  • atrakcyjne urządzenie i korzystny pakiet internetowy – to obowiązkowy element pakietu dla nowych klientów;
  • minimum formalności – przeniesienie numeru do innej sieci nie jest skomplikowane. Sprawy formalne bierze na siebie nowy operator;
  • dodatkowe korzyści – dzięki nowym możliwościom Programu możesz podpisać umowę u wybranego operatora i zyskać dodatkowe punkty PAYBACK.

Przedłużenie umowy lub umowa w nowej sieci – korzyści w Programie PAYBACK

Dzięki nowym możliwościom, jakie oferuje PAYBACK, możesz czerpać korzyści zarówno z przedłużenia umowy, jak i z przeniesienia numeru do nowej sieci. Chcesz, żeby na twoim koncie pojawiły się dodatkowe punkty? Wystarczy, że:

  • wejdziesz na stronę https://www.payback.pl/operatorzy i wybierzesz interesujący cię kupon promocyjny na przedłużenie lub podpisanie nowej umowy. Dostępne są oferty takich sieci jak: Plus, Orange, PLAY, T-Mobile, NJU Mobile i PLUSH;
  • aktywujesz kupon i wykorzystasz go w określonym terminie;
  • zalogujesz się na stronę wybranego operatora przez platformę PAYBACK;
  • złożysz zamówienie i podpiszesz umowę z operatorem.

Przykładowo, za przeniesienie numeru do Orange możesz dostać aż 10000 punktów PAYBACK. Otrzymane w ten sposób środki wymień na atrakcyjne nagrody rzeczowe lub vouchery do sklepów takich jak RTV Euro AGD, Douglas czy Decathlon.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE