Connect with us

Kinga Piecuch z SAP przechodzi do Microsoft

AKTUALNOŚCI

Kinga Piecuch z SAP przechodzi do Microsoft

Kinga Piecuch z SAP przechodzi do Microsoft

Od 1 czerwca Kinga Piecuch dołącza do Microsoft CEE i będzie kierować zespołem branżowych ekspertów odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży do kluczowych przedsiębiorstw w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Obejmując funkcję Enterprise Industry Lead wraz ze swoim zespołem (Industry Sales Team) będzie odpowiedzialna za wsparcie klientów we wszystkich krajach regionu CEE na drodze cyfrowej transformacji. Zajmie się współtworzeniem i realizacją strategicznych projektów wraz z lokalnymi zespołami sprzedażowymi. Kinga Piecuch będzie również umacniać współpracę z innymi działami firmy takimi jak organizacja partnerska czy dział Service i zapewniać efektywne współdziałanie z zespołami regionu EMEA i centralą firmy. Jednym z kluczowych obszarów jej pracy będzie także pomoc klientom w regionie w wykorzystaniu potencjału rozwoju, jaki niesie za sobą dostęp do usług w chmurze z pierwszego regionu przetwarzania danych zlokalizowanego w Polsce oraz partnerstwo z Chmurą Krajową.

Przez ponad 5 lat Kinga Piecuch była dyrektorem zarządzającym SAP Polska, a od połowy 2019 roku była odpowiedzialna za globalną organizację partnerską i rynek SMB w Europie Środkowo-Wschodniej. W tym czasie zajmowała się między innymi wspieraniem przedsiębiorstw działających w Polsce w obszarze wdrażania rozwiązań chmurowych, co znacznie przyczyniło się do zrównoważonego rozwoju biznesu w dynamicznie rozwijającej się polskiej gospodarce.

Kinga Piecuch znalazła się w pierwszej 10 najbardziej wpływowych kobiet na polskim rynku, a jej głos należy do znaczących w obszarze debaty o różnorodności i równouprawnieniu w Polsce.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE