Connect with us

Avaya publikuje wyniki i zapowiada migrację do chmury

AKTUALNOŚCI

Avaya publikuje wyniki i zapowiada migrację do chmury

Avaya publikuje wyniki i zapowiada migrację do chmury

Firma Avaya ogłosiła swoje wyniki finansowe za drugi kwartał roku finansowego 2020. Firma poprawiła wszystkie kluczowe wskaźniki strategiczne i kontynuuje planową migrację do modelu opartego na usługach w chmurze i oprogramowaniu jako usłudze (SaaS).

Łączne przychody osiągnęły poziom 682 mln USD. Przychody cykliczne stanowiły 64% łącznych przychodów, co oznacza wzrost o 5 punktów procentowych w porównaniu z poprzednim kwartałem i rok do roku. Przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji wzrosły do 23% z 18% w poprzednim kwartale, natomiast przychody ze sprzedaży oprogramowania i usług wyniosły 88% łącznych przychodów, co stanowi historyczny rekord.

Drugi kwartał był dla nas udany pod wieloma względami. Jestem bardzo dumny z tego, jak Avaya sobie radzi w warunkach globalnego kryzysu spowodowanego pandemią COVID-19 ― stwierdził Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya.

Ostatnie tygodnie pokazały, jak ważne dla nas wszystkich są technologie umożliwiające zdalną komunikację i współpracę oraz jak bardzo potrzebna jest modernizacja dotychczas używanej infrastruktury i innych urządzeń. Wzrosło zapotrzebowanie na rozwiązania współpracy wideo, takie jaka platforma Spaces, na rozszerzenia call centers umożliwiające zdalną pracę z dowolnego miejsca, a także na elastyczne modele używania produktów i usług, jakie stosujemy w naszych produktach udostępnianych w chmurze lub na zasadzie subskrypcji. Naszym priorytetem jest wspieranie klientów wszystkimi dostępnymi sposobami, aby pomóc im zachować ciągłość biznesową, przestawić ich pracowników na pracę zdalną oraz zmniejszyć stres, jaki odczuwają w związku z obecną sytuacją – dodał Chirico.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE