Connect with us

T-Mobile z nową aplikacją self-care

IN-HOUSE

T-Mobile z nową aplikacją self-care

T-Mobile z nową aplikacją self-care

Nowoczesny design, intuicyjna obsługa oraz nowe funkcje – tak w skrócie prezentuje się najnowsza odsłona aplikacji „Mój T-Mobile”. O tym, jak sprawdza się w praktyce, klienci T-Mobile mogą przekonać się od wczoraj, aktualizując aplikację lub pobierając ją ze sklepu Google Play. W najbliższych dniach nowy „Mój T-Mobile” będzie dostępny również w App Store oraz Huawei AppGallery.

Z aplikacji „Mój T-Mobile” korzysta obecnie blisko połowa klientów operatora (42%), zarządzając w niej swoimi usługami, opłacając faktury, czy aktywując cotygodniowe bonusy w ramach akcji Happy Fridays. Od dziś, za sprawą nowego designu, używanie aplikacji będzie jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne.

W nowej odsłonie apki „Mój T-Mobile” dominują dwa kolory – magenta i biel – jednak użytkownicy mogą również skorzystać z nowej opcji trybu ciemnego. Przeglądanie aplikacji po zmroku stanie się dzięki temu bardziej komfortowe i mniej męczące dla oczu.

Poza widocznej na pierwszy rzut oka zmianie szaty graficznej użytkownicy z pewnością docenią także nowe funkcje aplikacji tak jak:

  • możliwość sprawdzenia kodu PUK,
  • podgląd listy połączeń,
  • zmiana języka aplikacji z polskiego na angielski (i odwrotnie),
  • możliwość ustawienia doładowania cyklicznego,
  • płatność za faktury bez prowizji.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE