Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

T-Mobile z nową aplikacją self-care

Nowoczesny design, intuicyjna obsługa oraz nowe funkcje – tak w skrócie prezentuje się najnowsza odsłona aplikacji „Mój T-Mobile”. O tym, jak sprawdza się w praktyce, klienci T-Mobile mogą przekonać się od wczoraj, aktualizując aplikację lub pobierając ją ze sklepu Google Play. W najbliższych dniach nowy „Mój T-Mobile” będzie dostępny również w App Store oraz Huawei AppGallery.

Z aplikacji “Mój T-Mobile” korzysta obecnie blisko połowa klientów operatora (42%), zarządzając w niej swoimi usługami, opłacając faktury, czy aktywując cotygodniowe bonusy w ramach akcji Happy Fridays. Od dziś, za sprawą nowego designu, używanie aplikacji będzie jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne.

W nowej odsłonie apki “Mój T-Mobile” dominują dwa kolory – magenta i biel – jednak użytkownicy mogą również skorzystać z nowej opcji trybu ciemnego. Przeglądanie aplikacji po zmroku stanie się dzięki temu bardziej komfortowe i mniej męczące dla oczu.

Poza widocznej na pierwszy rzut oka zmianie szaty graficznej użytkownicy z pewnością docenią także nowe funkcje aplikacji tak jak:

  • możliwość sprawdzenia kodu PUK,
  • podgląd listy połączeń,
  • zmiana języka aplikacji z polskiego na angielski (i odwrotnie),
  • możliwość ustawienia doładowania cyklicznego,
  • płatność za faktury bez prowizji.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Koniec z papierową korespondencją z banków

Zgodnie z prawem istotne informacje z banków muszą być przekazywane klientom na trwałym nośniku. Stosowane do tej pory papier lub płytę CD może już wkrótce zastąpić technologia blockchain, dobrze znana do tej pory z transakcji na kryptowalutach. Technologia ta gwarantuje wiarygodność i niezmienność przekazywanych informacji. Przekonują się do niej także polskie banki, które są w czołówce najbardziej informatycznie zaawansowanych banków na świecie.