Systell wygrywa tegoroczny “Best in Cloud”

Firma Systell i jej produkt Systell Contact Center został zwycięzcą w konkursie konkursie „Best in Cloud 2020” w kategorii “Zintegrowana komunikacja”.

Konkurs Best in Cloud, organizowany przez Computerworld już po raz ósmy wyłonił najlepsze produkty i dostawców rozwiązań chmurowych. 

Systell Contact Center to modułowy system do zarządzania relacjami z klientami, dostępny w modelu SaaS. Integruje 10 kanałów komunikacji i porządkuje dane o klientach, tworząc ich spersonalizowane profile, zarządza ticketami oraz zadaniami. Optymalizuje i zwiększa efektywność pracy działów, w których wymagany jest sprawny kontakt, min: działach sprzedażowych, obsługi klienta, windykacji, infolinii.

– Bycie Best in Cloud pod kątem zintegrowanej komunikacji to bycie najlepszym rozwiązaniem dla klienta. – mówi Grzegorz Grabski, prezes zarządu Systell – Tworzenie systemu, który daje wszystko to, czego potrzebuje dany manager, aby skutecznie komunikować się z klientami nieustannie zwiększać efektywność, redukować koszty i podnosić zyski. I to niezależnie od tego, czy działa w branży motoryzacyjnej, logistycznej, finansowej, spożywczej, farmaceutycznej, handlowej czy całkowicie innej.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.
więcej

Systell z 5 gwiazdkami Titanium Partner 3CX

Firma Systell, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych uzyskał po raz kolejny tytuł Titanium Partner 3CX. Tym samym od 2 lat firma ta pozostaje jedynym w Polsce partnerem 3CX o tak wysokim statusie współpracy.
więcej

Cludo kupiło Telefonix

Spółka Cludo poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100% udziałów w spółce Telefonix. Jak wskazuje w komunikacie Cludo – spółka staje się jednym z największych dostawców systemów contact center w Polsce.
więcej

Inperly – wirtualny oddział przyszłości od Billennium

Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we wdrożeniu platforma do wielokanałowej komunikacji, umożliwiająca bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych.