Firma Systell i jej produkt Systell Contact Center został zwycięzcą w konkursie konkursie „Best in Cloud 2020” w kategorii “Zintegrowana komunikacja”.
Konkurs Best in Cloud, organizowany przez Computerworld już po raz ósmy wyłonił najlepsze produkty i dostawców rozwiązań chmurowych.
Systell Contact Center to modułowy system do zarządzania relacjami z klientami, dostępny w modelu SaaS. Integruje 10 kanałów komunikacji i porządkuje dane o klientach, tworząc ich spersonalizowane profile, zarządza ticketami oraz zadaniami. Optymalizuje i zwiększa efektywność pracy działów, w których wymagany jest sprawny kontakt, min: działach sprzedażowych, obsługi klienta, windykacji, infolinii.
– Bycie Best in Cloud pod kątem zintegrowanej komunikacji to bycie najlepszym rozwiązaniem dla klienta. – mówi Grzegorz Grabski, prezes zarządu Systell – Tworzenie systemu, który daje wszystko to, czego potrzebuje dany manager, aby skutecznie komunikować się z klientami nieustannie zwiększać efektywność, redukować koszty i podnosić zyski. I to niezależnie od tego, czy działa w branży motoryzacyjnej, logistycznej, finansowej, spożywczej, farmaceutycznej, handlowej czy całkowicie innej.