Connect with us

CORD zarządzi komunikacją z klientami e-commerce

SYSTEMY CC

CORD zarządzi komunikacją z klientami e-commerce

CORD zarządzi komunikacją z klientami e-commerce

Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie o nazwie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce. CORD (Customers’ Opinions & Reviews Data) umożliwia wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co pozwala zwiększyć widoczność kart produktowych, a tym samym stymulować sprzedaż.

Głównym powodem niedomkniętej sprzedaży online są pytania i wątpliwości dotyczące produktu, na które konsument poszukuje odpowiedzi. Moderacja opinii i recenzji, może dostarczyć wartościowych insightów na temat produktów, ewentualnych braków lub mocnych stron, które można wykorzystać w komunikacji. Dodatkowo stymulowanie konwersacji w ramach kart produktowych pozwala na zwiększenie ich widoczności na listingach marketplace i eRetailerów.

Sposób działania CORD opiera się na analizie recenzji i pytań dokonywanej przez moderatorów, którzy oceniają charakter opinii, czy ma ona wydźwięk negatywny czy pozytywny oraz czy wymagana jest reakcja ze strony marki. Na podstawie pracy zespołu moderatorów przygotowywane są dashboardy z ilościową i jakościową analizą danych, dzięki czemu klient może monitorować jak na przestrzeni czasu zmieniają się oceny konsumentów oraz planować potencjalne kierunki rozwoju.

CORD to narzędzie przeznaczone dla każdej marki, dla której e-commerce jest ważnym kanałem sprzedaży. To, co nas wyróżnia na tle innych rozwiązań, to usługa moderacji i czynnik ludzki – dysponujemy międzynarodowym zespołem moderatorów doświadczonych w pracy z platformami e-commerce, dzięki czemu każda recenzja jest analizowana przez człowieka. Algorytm wykorzystujemy jedynie do wstępnej oceny sentymentu. Najważniejsze jest to, że na wszystkie wpisy wymagające reakcji marki natychmiast pojawiają się stosowne odpowiedzi.  CORD jest naturalną kontynuacją obranej przez Publicis Commerce ścieżki rozwoju technologii i usług wspierających naszych klientów w przestrzeni eCommerce. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom jeszcze bardziej komplementarny wachlarz usług. – mówi Krzysztof Andrzejczak Chief Commerce Officer Publicis Groupe Polska.

Narzędzie CORD zostało w całości stworzone przez Publicis Groupe,  a usługa  realizowana jest wewnętrznie. Licencja obejmuje narzędzie oraz obsługę projektu z analityką opartą o dane ilościowe i jakościowe pochodzące z zespołu moderacji. Miesięczny koszt usługi uzależniony od zakresu prac oraz zainteresowania samymi produktami ze strony konsumentów, co gwarantuje klientowi transparentność wydatków.

Pierwsze projekty z wykorzystaniem CORD rozpoczęły się na początku roku. Obecnie wspierana jest komunikacja z konsumentami na kilku kluczowych rynkach Europejskich między innymi z kategorii consumer electronic. W drugiej połowie roku planowane jest uruchomienie usługi na kolejnych poza Amazonem platformach e-retailowych oraz objąć ma ponad 20 kluczowych rynków na świecie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE