Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

grafik

lub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny - rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania grafiku może służyć oprogramowanie WFM.

Przelew z mBanku inicjowany z Banku Millenium

Klienci Banku Millennium mogą zlecać w serwisie internetowym Millenet przelewy ze swoich kont w kolejnym banku – do usługi zostały dołączone rachunki prowadzone w mBanku. Bank Millennium udostępnił usługę jako pierwszy bank w Polsce.  

Z rozwiązania mogą korzystać wszyscy klienci, którzy mają dodane do swojej bankowości elektronicznej konta innych banków, bądź je dodadzą. Obecnie możliwe jest zlecenie przelewu krajowego z rachunku prowadzonego w PLN w PKO BP i w mBanku. Usługa będzie stopniowo rozszerzana o rachunki kolejnych banków oraz inne rodzaje transakcji.

Zlecenie przelewu jest bardzo proste. Wystarczy wybrać konto z innego banku, które uprzednio zostało dodane w ramach usługi Finanse 360° i na odwrocie kafla z tym kontem wybrać opcję Przelew krajowy. Po jej wybraniu pojawi się formularz przelewu do wypełnienia, w którym klient wyraża też odpowiednie zgody. Po kliknięciu opcji Dalej zostanie przeniesiony do strony logowania banku, z którego konta zleca przelew. Usługa umożliwia zlecenie takiego typu przelewu, który jest zgodny z ofertą danego banku.

Po zalogowaniu się i potwierdzeniu operacji metodą autoryzacyjną używaną w danym banku, klient zostanie z powrotem przeniesiony do Millenetu. W Millenecie wszystkie zainicjowane w ten sposób transakcje będą widoczne w sekcji Płatności > Zainicjowane płatności.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

EFL upraszcza język komunikacji z klientami

EFL wprowadza nowe wzory dokumentów, w których stawia na bardziej zrozumiały dla klienta język i przyjazną szatę graficzną. Zmiany obejmują wszystkie dokumenty, które pojawiają się przy zawarciu umowy. To kolejna inicjatywa leasingodawcy w jubileuszowym roku 30-lecia działalności. Firma zachęca również klientów do przejścia na elektroniczną fakturę.
więcej

Klient Alior Banku w centrum uwagi…voicebota

Alior Bank uruchomił głosową asystentkę infolinii, która ma usprawnić kontakt z klientami. Bank zapowiada, że kompetencje i umiejętności voicebota będą systematycznie rozwijane, tak aby większość spraw, w tym pozyskiwanie informacji, można było zrealizować zdalnie. To kolejne działanie instytucji, które pozwoli na jeszcze szybsze odpowiadanie na potrzeby użytkowników.
więcej

Alior Bank stawia na cyfryzację usług

Alior Bank chce przenieść większość swojej sprzedaży do kanałów cyfrowych. Bank chce postawić wszystko na jedną kartę i być jeszcze bardziej cyfrowy. Ma w tym celu pomóc m.in. wideoweryfikacja, zdalne bankowanie i rozwój mobile. Czym jeszcze zaskoczy Alior? Opowie o tym Iwona Duda, wiceprezes zarządu Alior Banku.
więcej

UOKiK zmusił UPC do rekompensaty dla klientów

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał UPC Polska do zakończenia szkodliwej dla konsumentów praktyki oraz przyznania im rekompensaty – decyzja jest prawomocna. Przedsiębiorca, który oferuje do umowy dodatkowo płatne usługi musi uzyskać wyraźną zgodę konsumenta na ich aktywację.