Klienci Banku Millennium mogą zlecać w serwisie internetowym Millenet przelewy ze swoich kont w kolejnym banku – do usługi zostały dołączone rachunki prowadzone w mBanku. Bank Millennium udostępnił usługę jako pierwszy bank w Polsce.
Z rozwiązania mogą korzystać wszyscy klienci, którzy mają dodane do swojej bankowości elektronicznej konta innych banków, bądź je dodadzą. Obecnie możliwe jest zlecenie przelewu krajowego z rachunku prowadzonego w PLN w PKO BP i w mBanku. Usługa będzie stopniowo rozszerzana o rachunki kolejnych banków oraz inne rodzaje transakcji.
Zlecenie przelewu jest bardzo proste. Wystarczy wybrać konto z innego banku, które uprzednio zostało dodane w ramach usługi Finanse 360° i na odwrocie kafla z tym kontem wybrać opcję Przelew krajowy. Po jej wybraniu pojawi się formularz przelewu do wypełnienia, w którym klient wyraża też odpowiednie zgody. Po kliknięciu opcji Dalej zostanie przeniesiony do strony logowania banku, z którego konta zleca przelew. Usługa umożliwia zlecenie takiego typu przelewu, który jest zgodny z ofertą danego banku.
Po zalogowaniu się i potwierdzeniu operacji metodą autoryzacyjną używaną w danym banku, klient zostanie z powrotem przeniesiony do Millenetu. W Millenecie wszystkie zainicjowane w ten sposób transakcje będą widoczne w sekcji Płatności > Zainicjowane płatności.