Connect with us

Conversations od Infobip wchodzi na rynek systemów contact center

SYSTEMY CC

Conversations od Infobip wchodzi na rynek systemów contact center

Conversations od Infobip wchodzi na rynek systemów contact center

W maju Infobip rozszerza ofertę o Conversations – nowe rozwiązanie dedykowane firmowym contact center, które pozwala integrować komunikację z klientami poprzez najpopularniejsze kanały. Infobip od lat dostarcza biznesowi narzędzi do skutecznej integracji doświadczeń klientów.

– Obecnie klienci oczekują, że będą mogli skontaktować się z firmą w dowolnym momencie, z dowolnego miejsca i na preferowanym przez siebie kanale. Conversations pomaga firmom  odpowiadać na tą potrzebę, zapewniając jednocześnie poprawę jakości obsługi klienta poprzez rozmowy kontekstowe – wyjaśnia Robert Włodarski, Enterprise Sales Manager w Infobip.

Conversations to jedno z wielu dostępnych na polskim rynku, skalowalnych rozwiązań do obsługi cyfrowego contact center w chmurze. Nowy produkt Infobip pozwala firmom w prosty i łatwy sposób obsługiwać swoich klientów w formule omnichannel (CPaaS), za pośrednictwem jednego interfejsu. Usługi przesyłania wiadomości, takie jak Facebook Messenger, WhatsApp, Live Chat, SMS i wewnętrzne chatboty, mogą być zarządzane w jednym miejscu, właśnie za pośrednictwem Conversations.

Conversations mogą być również używane w połączeniu z modułem Infobip Answers, platformą służącą do budowy chatbotów, która umożliwia firmom tworzenie, testowanie i wdrażanie sztucznej inteligencji i chatbotów opartych o słowa  kluczowe i intencje. Tymi chatbotami można następnie zarządzać za pomocą Conversations, pozostawiając pracownikom contact center więcej czasu na skupienie się na rozwiązywaniu złożonych zapytań od klientów. Menedżerowie contact center mogą na bieżąco monitorować wszystkie interakcje wymieniane między botami a klientami, upewniając się, że wszelkie trudne i bardziej złożone zapytania zostaną przeniesione na ludzi.

Platforma Conversations została udoskonalona i zoptymalizowana na etapie „wczesnego dostępu”, podczas którego Infobip współpracował z wybranymi firmami z całego świata, które testowały nowe rozwiązanie i jego skuteczność w poprawianiu wydajności contact center.

Wiele firm stara się zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta, ale ma trudności z efektywnym przechodzeniem między różnorodnymi kanałami i korzystaniem z dostępnych na rynku technologi. Converastions łączą te elementy w jedną dostępną platformę, która pozwala firmom podwyższać jakość obsługi klienta, przy jednoczesnej optymalizacji kosztowej całego procesu. Uruchomienie Conversations doskonale wpisuje się w naszą misję pomagania firmom w efektywnej komunikacji na skalę globalną, a jednocześnie umożliwia im interakcje z klientami w spersonalizowany sposób – dodaje Robert Włodarski.

Nowe rozwiązanie od Infobip pozwala na wsparcie firmowego contact center poprzez:

  • Wzmacniając pozycję pracowników contact center dzięki automatyzacji. Wolne tempo reakcji lub męczący proces przechodzenia od jednego konsultanta contact center do drugiego, prowadzi do frustracji klientów, niskiego poziomu lojalności i wysokich wskaźników rezygnacji. Dzięki możliwości konfigurowania reguł i automatyzacji przepływów pracy klienci są kierowani do właściwego lub tego samego konsultanta, jeśli jest to wizyta powrotna. Poprawia to szybkość całego procesu i produktywność konsultantów.
  • Wprowadzając konsultantów w odpowiedni kontekst. Konsultanci mogą uzyskać dostęp do danych klientów z systemów CRM, sklepu internetowego czy programów lojalnościowych – z dodatkowymi informacjami odnośnie ich nastawienia – wszystko w jednym miejscu. Dzięki znajomości kontekstu konsultanci mają szanse zapewnić spersonalizowane i zgodne z oczekiwaniami wsparcie.
  • Umożliwiając zarządzanie rozmowami prowadzonymi poprzez różne kanały. Conversations pozwala na przełączanie rozmowy klientów między kanałami, przy zachowaniu pełnej historii rozmów, dzięki czemu konsultanci mogą  odpowiadać na pytania adresowane z różnych miejsc za pomocą jednej przejrzystej platformy. Niezależnie od tego, czy zapytanie klienta jest w postaci wiadomosci tekstowej czy np. wiadomości WhatsApp.
  • Poprawa wydajność konsultanta dzięki analityce. Moduł Analytics umożliwia menedżerom śledzenie aktywności klientów, monitorowanie wydajności konsultanta w czasie rzeczywistym za pomocą pulpitów nawigacyjnych i raportowanie w celu identyfikacji przeszkód wpływających na jego produktywność. Korzystając z tych danych, menedżerowie mogą identyfikować wszelkie wyzwania i dokonywać niezbędnych korekt w celu optymalizacji pracy, poprawy ogólnej wydajności oraz poziomu satysfakcji klienta.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE