Connect with us

BNP Paribas i Booksy zadbają o brak kolejek

AKTUALNOŚCI

BNP Paribas i Booksy zadbają o brak kolejek

BNP Paribas i Booksy zadbają o brak kolejek

Bez oczekiwania w oddziale i bez dzwonienia na infolinię – Bank BNP Paribas wskazuje zupełnie nowy kierunek rozwoju kontaktów z klientami i przenosi komfort umawiania wizyt w placówkach na nowy poziom. Dzięki współpracy z aplikacją rezerwacyjną Booksy, wystarczy do tego kilka kliknięć. Od środy, 20 maja, każdy może umówić się w taki sposób z doradcą w sprawie produktów inwestycyjnych lub hipotecznych w jednym ze stu oddziałów Banku. To przełom, klienci żadnego banku na świecie nie mogą umówić się na spotkanie w oddziale w łatwiejszy sposób – zapewnia Bank.

Pandemia nadaje wielu zmianom technologicznym nową dynamikę. Bank BNP Paribas wprowadza do usług finansowych funkcjonalność ze świata e-commerce, by maksymalnie uprościć kontakt klienta z bankiem i ograniczyć czas, który spędza w oddziale. Jest pierwszym bankiem na świecie, który wchodzi we współpracę z twórcami aplikacji, która zrewolucjonizowała branżę fryzjerską czy urodową. Booksy, dzięki ponad 7 mln użytkowników w wielu krajach i współpracy z technologicznymi gigantami, jak Facebook, ma realną szansę stać się „jednorożcem”, czyli start-upem wartym ponad miliard dolarów. Dotychczas nie udało się to żadnej polskiej firmie.

Nowe okoliczności wymagają nowych rozwiązań, często rewolucyjnych – jak na przykład bank dostępny na platformie dotychczas kojarzącej się z wizytami u fryzjera lub rehabilitanta. Nasza współpraca z Booksy ma wielką szansę stać się przełomem w relacjach klientów z instytucjami finansowymi. To wynik wiary w konieczność ciągłego dostosowywania się do otoczenia i konsekwencja błyskawicznego działania w duchu startupowym. Zdiagnozowaliśmy potrzebę i wybraliśmy najbardziej efektywny sposób, by na nią odpowiedzieć – tłumaczy Przemysław Furlepa, wiceprezes Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej. – To też przykład umiejętności znajdowania punktów wspólnych między firmami z, wydawałoby się, odległych obszarów biznesu. Przy całej dynamice tego procesu, pozostaje on w pełni spójny ze strategią banku, która zakłada digitalizację i rozwój usług zdalnych – dodaje.

W aplikacji Booksy każdy – nie tylko obecni klienci – będzie mógł umówić wizytę w 100 wytypowanych placówkach Banku BNP Paribas. Jednym kliknięciem wybierzemy oddział, a kolejnym datę i termin spotkania. Następny krok to wybór tematu spotkania z dostępnej listy, na której znajdą się: pożyczka hipoteczna/kredyt hipoteczny oraz inwestycje, oszczędności i konta. Cały proces może zająć mniej niż minutę. Po umówieniu spotkania, dostaniemy potwierdzenie mailem, a w przeddzień – przypomnienie.

W Booksy głęboko wierzymy, że technologia może skutecznie pomóc w walce z epidemią. Nowa sytuacja wymaga zmiany naszych zachowań i daje to olbrzymi potencjał do umawiania się przez aplikację. jest to bezpieczne, skuteczne, wygodne i bardzo proste – komentuje CEO Booksy Stefan Batory Dla Booksy to przełomowy moment. Cieszy nas bardzo, że potencjał naszej aplikacji wykorzysta wymagająca najwyższego standardu instytucja finansowa, jaką jest bank. To początek zupełnie nowego Booksy.

Jeśli udogodnienie spotka się z pozytywną reakcją klientów, Bank BNP Paribas będzie rozwijać współpracę z Booksy. W planach jest objęcie usługą pozostałych oddziałów i dodanie możliwości umawiania spotkań z doradcami o innych specjalizacjach.

Aplikacja Booksy dostępna jest na telefonach z systemami Android oraz iOS.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE