Unified Factory chce odbudować swój biznes

Jak poinformowała agencja ISBnews, Unified Factory, po zatwierdzeniu układu z obligatariuszami, chce rozpocząć nowe działania mające na celu odbudowę potencjału firmy, rozbudowę oferowanego przez spółkę systemu, odbudowę zaufania wśród obecnych klientów oraz pozyskanie nowych.

– Po 1,5-rocznym okresie trwania postępowania restrukturyzacyjnego, sąd uznał ostatecznie stanowisko zarządu spółki oraz obligatariuszy i podjął decyzję o zatwierdzeniu układu pomiędzy stronami w przyspieszonym postępowaniu układowym Unified Factory. Okres ten kończy dramatyczny dla spółki czas zawieszenia w biznesowej próżni i pozwala na rozpoczęcie nowych działań mających na celu rozwój systemu oraz odbudowę potencjału firmy – powiedział ISBnews prezes Marcin Woźniak.

Jak informowaliśmy w miniony piątek, Warszawski Sąd Rejonowy zatwierdził zaproponowany przez zarząd spółki układ w przyspieszonym postępowaniu układowym. W ramach układu 60% zysków spółki zostanie przekazanych na spłatę obligacji serii C i D, począwszy od 2021 skończywszy na 2029 roku.  Dodatkowo nieco ponad 7,5% wierzytelności zostanie konwersowanych na akcję spółki.

Unified Factory w restrukturyzacji to producent systemów o obsługi klientów oparty o pamięć asocjacyjną i rozwiązania klasy customer service automation.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Chmura z własnym IQ

Sztuczna inteligencja coraz mocniej przenika do świata dedykowanych biznesowi usług IT. Abstrahując od coraz bardziej inteligentnych chatbotów, przewidywania popytu na produkty i usługi a nawet automatycznego inwestowania na giełdach warto zastanowić się co jeszcze może nam zaoferować jej połączenie z chmurą obliczeniową?
więcej

Rosnąca rola intranetu firmowego w czasach pracy zdalnej

Intranet firmowy, w dobie powszechnej pracy zdalnej spowodowanej pandemią, staje się kluczowym narzędziem dla sprawnego funkcjonowania firmy i zarządzania zasobami ludzkimi. Z drugiej strony obecna sytuacja pokazała, że należy przeorganizować dotychczasowy sposób funkcjonowania wspomnianego kanału komunikacji, przerzucając środek ciężkości na tematy związane z pracą w nowej rzeczywistości oraz na sprawny i bezpieczny cyfrowy przepływ informacji w obrębie przedsiębiorstwa.