Connect with us

Unified Factory chce odbudować swój biznes

TECHNOLOGIE

Unified Factory chce odbudować swój biznes

Unified Factory chce odbudować swój biznes

Jak poinformowała agencja ISBnews, Unified Factory, po zatwierdzeniu układu z obligatariuszami, chce rozpocząć nowe działania mające na celu odbudowę potencjału firmy, rozbudowę oferowanego przez spółkę systemu, odbudowę zaufania wśród obecnych klientów oraz pozyskanie nowych.

– Po 1,5-rocznym okresie trwania postępowania restrukturyzacyjnego, sąd uznał ostatecznie stanowisko zarządu spółki oraz obligatariuszy i podjął decyzję o zatwierdzeniu układu pomiędzy stronami w przyspieszonym postępowaniu układowym Unified Factory. Okres ten kończy dramatyczny dla spółki czas zawieszenia w biznesowej próżni i pozwala na rozpoczęcie nowych działań mających na celu rozwój systemu oraz odbudowę potencjału firmy – powiedział ISBnews prezes Marcin Woźniak.

Jak informowaliśmy w miniony piątek, Warszawski Sąd Rejonowy zatwierdził zaproponowany przez zarząd spółki układ w przyspieszonym postępowaniu układowym. W ramach układu 60% zysków spółki zostanie przekazanych na spłatę obligacji serii C i D, począwszy od 2021 skończywszy na 2029 roku.  Dodatkowo nieco ponad 7,5% wierzytelności zostanie konwersowanych na akcję spółki.

Unified Factory w restrukturyzacji to producent systemów o obsługi klientów oparty o pamięć asocjacyjną i rozwiązania klasy customer service automation.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE