Connect with us

Tauron udostępnił nowe narzędzie do zgłoszeń o awariach

IN-HOUSE

Tauron udostępnił nowe narzędzie do zgłoszeń o awariach

Tauron udostępnił nowe narzędzie do zgłoszeń o awariach

Tauron wprowadził dla swoich klientów możliwość zgłaszania awarii dla konkretnego adresu bez konieczności telefonowania na swoją infolinię.

Wprowadzona właśnie funkcjonalność w formularzu zgłoszeniowym na stronie spółki, wysyła do klienta smsem lub e-mailem informację zwrotną o etapie realizacji zgłoszenia. Wysyłka wiadomości jest poprzedzona autoryzacją kanału kontaktu w trakcie wypełniania formularza na stronie internetowej.

– Odbiorca energii w momencie wpisywania danych sam decyduje, czy chce otrzymywać informację zwrotną o statusie swojego zgłoszenia – mówi Jerzy Topolski, wiceprezes TAURON Dystrybucja. – Pierwsze dni od wprowadzenia tej opcji pokazują, że 50% zgłaszających awarie chce otrzymywać informację o statusie jej usuwania. Jest to nowe rozwiązanie, zakładamy więc, że z czasem więcej osób doceni użyteczność tego narzędzia  – dodaje wiceprezes TAURON Dystrybucja.

Klient otrzymuje informacje od TAURONA na 3 etapach postępu prac przy usuwaniu awarii.

Pierwsza wiadomość brzmi „Przyjęte do realizacji” i wysyłana jest po zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie. Kolejna to „Przekazane do realizacji” – taki komunikat jest wysyłany w momencie podjęcia działań przez służby techniczne spółki. Trzecia, najbardziej oczekiwana i podsumowująca działania firmy informacja, brzmi „Zakończone”.

Klienci mogą w dalszym ciągu zgłaszać awarię telefonując pod numer infolinii alarmowej 991.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE