Connect with us

Santander Bank Polska wprowadza nowe procesy na infolinii

IN-HOUSE

Santander Bank Polska wprowadza nowe procesy na infolinii

Santander Bank Polska wprowadza nowe procesy na infolinii

Santander Bank Polska, tak jak inne banki w czasie pandemii COVID-19, pracuje nad tym, by produkty i usługi były jeszcze bardziej dostępne, bez wychodzenia z domu. Bank chce umożliwić wygodną obsługę również tym klientom, którzy dotychczas nie korzystali z usług bankowości internetowej.

Według badań Mastercard, w ubiegłym roku aż 96 proc. polskich internautów korzystało z bankowości internetowej. Co najmniej raz w tygodniu serwisu bankowości internetowej lub bankowej aplikacji mobilnej używało natomiast 56 proc. badanych[1]. Coraz chętniej zakładamy też konta online, bez wizyt w placówkach banków. Dziś, z jednej strony to konieczność spowodowana izolacją w związku z koronawirusem, z drugiej – duża oszczędność czasu i wygoda.

– Systemy bankowości internetowej i mobilnej pozwalają załatwić zdecydowaną większość podstawowych operacji na rachunkach wprost sprzed ekranu komputera lub smartfonu. Chcemy umożliwić obsługę również tym klientom, którzy dotychczas nie korzystali z usług Santander Internet – a w związku z ograniczeniami kontaktów bezpośrednich, mogą mieć utrudniony dostęp do oferty banku – komentuje Joanna Wcisło, dyrektor Multikanałowego Centrum Komunikacji w Santander Bank Polska

W ostatnich dniach Santander Bank Polska wprowadził dla klientów, którzy nie korzystają z bankowości internetowej możliwość realizacji za pośrednictwem infolinii:

  • otwarcia usług elektronicznych, 
  • wnioskowania o kartę debetową,
  • nadania nowego PIN do karty,
  • zmiany numeru telefonu do 3D Secure,
  • zwiększenia limitu przelewów w bankowości elektronicznej,
  • wnioskowania o zaświadczenia o produkcie,
  • wnioskowania o wypłatę transzy kredytu hipotecznego.

 – Nasze Multikanałowe Centrum Komunikacji to o wiele więcej niż tylko call center. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy wideo, chat, telefon, e-mail, Skype’a, Facebooka i Twittera. Chcemy, by rozwiązania, które wprowadzamy pomogły naszym Klientom w obecnej, trudnej sytuacji. Liczymy również na to, że wspólne bankowanie okaże się dla nich łatwiejsze, kiedy będą korzystać z nowych narzędzi – mówi Joanna Wcisło.

Digitalizacja procesów i zmiany „paperless” trwają w banku od dłuższego czasu. Jednym z ostatnio wdrożonych procesów elektronicznych jest autoryzacja transakcji smsKodem w oddziałach banku. Nowy proces skraca zarówno czas obsługi klienta jak i ogranicza wykorzystanie dokumentów papierowych.

Procesom realizowanym w MCK, Santander Online i coraz częściej w oddziałach, z pomocą przychodzą elektroniczna autoryzacja i składanie oświadczeń woli w granicach określonych Prawem Bankowym. Za tym idzie ekologiczny, elektroniczny obieg dokumentów, zdecydowanie bliższy naszej planecie. W Santander Bank Polska prowadzimy działania odpowiedzialnego biznesu i m.in. zmniejszamy zużycie papieru, by chronić środowisko – dodaje Joanna Wcisło.

Obecnie trwają prace nad kolejnymi procesami, które ułatwią zdalny dostęp do oferty banku.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE