Connect with us

Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX

TECHNOLOGIE

Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX

Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX

Peoplefone Polska S.A. został złotym partnerem 3CX. Poziom GOLD w programie VoIP 3CX to jeden z rodzajów partnerstwa w pięciostopniowej hierarchii partnerów, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań 3CX. Niesie on duże korzyści dla klientów Peoplefone Polska S.A, którzy mogą nabyć oprogramowanie 3CX z opieką wykwalifikowanego zespołu. Tytuł jest potwierdzeniem kompetencji oraz doświadczenia i wysokiej jakości usług świadczonych Klientom przez operatora telekomunikacyjnego.

3CX to wiodąca firma, oferująca centrale telefoniczne VoIP, współpracujące z popularnymi telefonami IP oraz trunkingiem SIP. Dostarcza kompleksową usługę PBX – bez nadmiernych kosztów oraz skomplikowanego zarządzania tradycyjną centralą PBX.

– Zdobycie statusu złotego Partnera rozwinie naszą szeroką wiedzę i umiejętności w zakresie wdrażania stabilnych rozwiązań 3CX w firmach w całej Polsce. Pozwoli to zapewnić klientom lepszy poziom usług oraz kompleksowego wsparcia technicznego – mówi Kamil Kostro, Regionalny Kierownik Sprzedaży Peoplefone Polska S.A.

Peoplefone Polska cechuje się dużym doświadczeniem w zakresie wdrożeń systemu telefonicznego 3CX – Wybierając PLFON nie musisz się martwić o ręczną konfigurację i czasochłonną pracę technika. Wystarczy podłączyć centralę i wybrać Peoplefone Polska – to zasługa certyfikacji SIPTRUNK.

Warto podkreślić, że operator prócz budowania współpracy w oparciu o narzędzie 3CX, rozwija możliwości dla klientów w zakresie numeracji zagranicznej czy pomocy w organizowaniu pracy zdalnej.

Usprawnij komunikację w Twojej firmie za pomocą systemu telefonicznego Peoplefone Polska i 3CX. Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę operatora: www.plfon.pl 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE