Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX

Peoplefone Polska S.A. został złotym partnerem 3CX. Poziom GOLD w programie VoIP 3CX to jeden z rodzajów partnerstwa w pięciostopniowej hierarchii partnerów, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań 3CX. Niesie on duże korzyści dla klientów Peoplefone Polska S.A, którzy mogą nabyć oprogramowanie 3CX z opieką wykwalifikowanego zespołu. Tytuł jest potwierdzeniem kompetencji oraz doświadczenia i wysokiej jakości usług świadczonych Klientom przez operatora telekomunikacyjnego.

3CX to wiodąca firma, oferująca centrale telefoniczne VoIP, współpracujące z popularnymi telefonami IP oraz trunkingiem SIP. Dostarcza kompleksową usługę PBX – bez nadmiernych kosztów oraz skomplikowanego zarządzania tradycyjną centralą PBX.

– Zdobycie statusu złotego Partnera rozwinie naszą szeroką wiedzę i umiejętności w zakresie wdrażania stabilnych rozwiązań 3CX w firmach w całej Polsce. Pozwoli to zapewnić klientom lepszy poziom usług oraz kompleksowego wsparcia technicznego – mówi Kamil Kostro, Regionalny Kierownik Sprzedaży Peoplefone Polska S.A.

Peoplefone Polska cechuje się dużym doświadczeniem w zakresie wdrożeń systemu telefonicznego 3CX – Wybierając PLFON nie musisz się martwić o ręczną konfigurację i czasochłonną pracę technika. Wystarczy podłączyć centralę i wybrać Peoplefone Polska – to zasługa certyfikacji SIPTRUNK.

Warto podkreślić, że operator prócz budowania współpracy w oparciu o narzędzie 3CX, rozwija możliwości dla klientów w zakresie numeracji zagranicznej czy pomocy w organizowaniu pracy zdalnej.

Usprawnij komunikację w Twojej firmie za pomocą systemu telefonicznego Peoplefone Polska i 3CX. Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę operatora: www.plfon.pl 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Przez pandemię podpis elektroniczny popularniejszy w firmach i instytucjach

Podpis elektroniczny jest stosowany w Polsce od 20 lat, ale to w ostatnich miesiącach przeżywa prawdziwy boom. Szczególnie w czasie pandemii stał się rozwiązaniem, które ułatwia wdrożenie na szeroką skalę pracy zdalnej, ale też usprawnia załatwianie spraw urzędowych i bankowych bez wychodzenia z domu.
więcej

Colt wprowadza oparte na chmurze rozwiązanie telefoniczne dla Microsoft Teams

Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.