Connect with us

Alior Bank skupi się na budowaniu relacji z klientami w kanałach zdalnych

IN-HOUSE

Alior Bank skupi się na budowaniu relacji z klientami w kanałach zdalnych

Alior Bank skupi się na budowaniu relacji z klientami w kanałach zdalnych

Jak poinformowała, pełniąca obowiązki prezesa zarządu Iwona Duda, bank nadal będzie się skupiał na budowaniu relacji z klientami i rozwijaniu obsługi w kanałach zdalnych.

Zgodnie z aktualną strategią ‚Więcej niż bank’ skupimy się na wzmacnianiu relacji z klientami oraz dalszym rozwoju zdalnych kanałów bankowości. Istotnym zadaniem na najbliższy czas będzie także dalsze wspieranie naszych klientów w radzeniu sobie z nadchodzącymi wyzwaniami gospodarczymi. To nasza odpowiedzialność jako ważnego gracza na polskim rynku bankowym – powiedziała Iwona Duda w wypowiedzi dla ISBnews.

Nie zdradziła jednak w którym kierunku bank w zakresie rozwoju kanałów zdanych będzie zmierzał. Sądząc jednak z dotychczasowego podejścia do tematu, bank skupi się na realizacji celów inwestora większościowego, jakim jest PZU.

Iwona Duda została dzisiaj powołana na stanowisko wiceprezesa, po tym jak swoją rezygnację złożył Krzysztof Bachta. Do czasu akceptacji przez KNF jej kandydatury na stanowisko prezesa banku, będzie kierowała spółką jako wiceprezes.

Duda to ekonomistka. Ukończyła SGH w Warszawie oraz Krajową Szkołę Administracji Publicznej. W swoich pracach naukowych specjalizowała się w tematyce emerytalnej. W

Duda to ekonomistka, pochodząca z Ostrowca Świętokrzyskiego. Ukończyła studia ekonomiczne w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, jest też absolwentką słynnej KSAP, czyli Krajowej Szkoły Administracji Publicznej, kształcącej urzędników. W pracach naukowych specjalizowała się w tematyce emerytalnej. Od lat 990-tych pracowała w administracji publicznej: Ministerstwie Finansów i Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej. Krótko była także doradcą NBP. W latach 1998 – 2005 r. pracowała jako dyrektor w Urzędzie Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi oraz Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych. Od 2006 roku współpracowała z ówczesnym premierem. Doradzała m.in. w sprawie organizacji KNF, gdzie piastowała stanowisko wiceprzewodniczącego.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE