Connect with us

Transcom zapowiada przeprowadzkę swojego gdańskiego biura

OUTSOURCING

Transcom zapowiada przeprowadzkę swojego gdańskiego biura

Transcom zapowiada przeprowadzkę swojego gdańskiego biura

Spółka Transcom poinformowała, że z końcem czerwca jej gdańskie biuro przeprowadzi się do nowej lokalizacji przy al. Grunwaldzkiej w Gdańsku.

– Naprawdę cenimy sobie poziom doświadczenia, profesjonalizm oraz partnerskie podejście Torusa – są to wartości, które również opisują Transcom. Nasza nowa lokalizacja jest nowoczesna, dobrze zlokalizowana i pozwala nam na doskonałą elastyczność w przypadku konieczności dostosowania przestrzeni pod możliwy nasz dalszy wzrost. Jestem przekonany, że ta zmiana zapewni naszym pracownikom dodatkowy wzrost satysfakcji, a nawet jeszcze bardziej poprawi jakość naszych usług – komentuje Grzegorz Baran, Client Service Manager i członek zarządy Transcom Worldwide Polska. – Ponieważ większość naszych pracowników w Gdańsku pracuje obecnie na odległość, to wiemy, że powrót do naszego biura będzie tym bardziej ekscytujący.

Torus Officyna to kompleks dwóch nowoczesnych biurowców o łącznej powierzchni 10 tys. mkw. powierzchni najmu, w tym ponad 8 tys. mkw. powierzchni biurowej. Inwestycja odznacza się nowoczesnym i spójnym zagospodarowaniem terenu, co zdaniem developera pozytywnie wpłynie na rozwój i wizerunek dzielnicy Wrzeszcz. Budynki są certyfikowane w ramach wielokryterialnej oceny ekologicznej LEED (Leadership in Energy and Environmental Design), a co za tym idzie spełniają wymogi zrównoważonego, energooszczędnego budownictwa. Projekt inwestycji przygotowała pracownia APA Wojciechowski z Warszawy.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE