Connect with us

BOTWISE.io zakwalifikował się do akceleratora IDEA Global

AKTUALNOŚCI

BOTWISE.io zakwalifikował się do akceleratora IDEA Global

BOTWISE.io zakwalifikował się do akceleratora IDEA Global

BOTWISE.io – wrocławski startup rozwijający platformę AI do zarządzania rozproszoną wiedzą w organizacji – zakwalifikował się do akceleratora IDEA Global. Rozwiązanie zostało wybrane przez Coface, globalnego lidera ubezpieczeń należności i faktur, zatrudniającego 4 tys. osób  i obsługującego 50 tys. przedsiębiorstw w 100 krajach. 

– To dla nas ogromne wyróżnienie i szansa na jeszcze szybszy rozwój BOTWISE.io. Zyskaliśmy globalnego partnera wdrożeniowego, a także zastrzyk kapitału i wsparcie mentorów. Jesteśmy przekonani, że dzięki udziałowi w projekcie, dotrzemy z naszym rozwiązaniem do kolejnych firm, które potrzebują wsparcia w zarządzaniu wiedzą z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – mówi Janek Nowak, założyciel i CEO BOTWISE.io. 

Według Fortune Business Insights globalny rynek zarządzania treściami firmowymi już w 2018 r. Był wart 15,33 miliardów dolarów. Zgodnie z dostępnymi prognozami do końca 2026 r. osiągnie wartość 43,16 miliardów dolarów. To oznacza, że skumulowany roczny wskaźnik wzrostu wyniesie aż 14 proc. Przewidywania te nie powinny dziwić, jeśli weźmie pod uwagę, że firmy coraz częściej decydują się na implementację tego typu rozwiązań. 

Sztuczna inteligencja wspiera ludzi w powtarzających się zadaniach i procesach. Dzięki temu poprawia się ogólna efektywność organizacji, a ludzie mogą się skupić na bardziej twórczych i ciekawych projektach – dodaje Janek Nowak.

BOTWISE.io to platforma do zarządzania rozproszoną wiedzą w organizacji, umożliwiająca szybkie przeszukiwanie tysięcy plików i systemów. Odpowiedzi udzielane są przez jedno okno inteligentnego chatbota. Jest  to idealne rozwiązanie dla działów takich jak customer care, help desk czy HR. Skraca czas wyszukiwania informacji, pozwala zautomatyzować odpowiedzi na powtarzające się pytania i przyspiesza komunikację wewnętrzną. Dotychczas opisywane rozwiązanie  wdrożyły m.in. takie firmy jak Innogy, Santander Bank Polska czy Biuro Informacji Kredytowej. Usługę wykorzystuje też Urząd Miasta Poznania do obsługi miejskiego call centre Poznań Kontakt. 

Akcelerator IDEA Global to program mający za zadanie wyłonić projekty, które w największym stopniu przyczynią się do inicjowania lub zwiększania zakresu współpracy mikroprzedsiębiorców lub małych przedsiębiorców z Odbiorcami Technologii uczestniczący w programie. Aplikować mogą do niego startupy, które są na jednej z trzech ścieżek branżowych: Industrial Internet of Things (IIoT), Fintech oraz Biotechnologia farmaceutyczna. 

W ramach projektu beneficjenci otrzymują wsparcie finansowe mentorskie i doradcze, które mają ułatwić wdrożenie i/lub komercjalizację produktu. Program akceleracyjny dla wybranych projektów  trwa od 3 do 6 miesięcy

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE